تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819356605




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظرفیت تعاونی های مسکن در احیای بافت فرسوده استفاده شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون اداره کل تعاون اصفهان: ظرفیت تعاونی های مسکن در احیای بافت فرسوده استفاده شود اصفهان- ایرنا- معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: دستگاه های مرتبط با مسکن از جمله شهرداری ها از ظرفیت و توانمندی های تعاونی های مسکن غیر مهر برای احیای بافت های فرسوده استان استفاده کنند.


ˈعلیرضا تیغ سازˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دستگاه های مرتبط با بخش مسکن می توانند با ارائه تخفیف ویژه برای این تعاونی ها در جهت افزایش ساخت و سازها و کاهش هزینه ها کمک کنند.
وی اضافه کرد: گاهی اوقات هزینه های شهرداری و خدمات آن برای خانه های تعاونی ساز بیش از هزینه های صرف شده در بخش خصوصی می شود که یکی از مشکلات پیش روی تعاونی هاست.
معاون تعاونی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان تصریح کرد: در زمان حاضر 10 هزار و 718 واحد مسکونی با زیربنای یک میلیون و 721 هزار و 458 مترمربع توسط تعاونی ها در دست ساخت است.
وی ادامه داد: تاکنون حدود 17 هزار واحد مسکونی توسط تعاونی های استان ساخته و به افراد تحویل شده است.
تیغ ساز با اشاره به اینکه این تعاونی ها به دنبال کسب سود نیستند، گفت: رعایت استانداردها و ضوابط ساخت و ساز با هزینه مناسب و تحویل به موقع واحدها به افراد عضو تعاونی ها از مهمترین اهداف تعاونی های مسکن است.
وی اضافه کرد: 562 تعاونی مسکن در استان وجود دارد که 268 مورد آن غیر مهر (متعارف) است و 190 تعاونی مسکن کارمندان، 56 تعاونی کارگران و 22 تعاونی مسکن صنوف را شامل می شود.
وی با بیان اینکه معماری منازل مسکونی باید از بروز افسردگی و کسالت باری در افراد خانواده جلوگیری کند یادآور شد: متاسفانه معماری ایرانی- اسلامی در ساخت منازل کم رنگ شده است و از معماری غربی ها تقلید می شود.
معاون تعاونی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان عنوان کرد: اکنون به دلیل توان پایین مردم برای تهیه مسکن و صرفه نداشتن اقتصادی تمام منازل مسکونی تعاونی ها به صورت آپارتمانی ساخته می شود.
ت / 7131/ 607
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن