تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر کس دو رکعت نماز بخواند و بداند چه می گوید، از نماز فارغ می شود، درحالی که میا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803260372




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باید از ظرفیت پروژه های شهرک های صنعتی استفاده شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

باید از ظرفیت پروژه های شهرک های صنعتی استفاده شود گرگان - ایرنا - عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان گفت: هم اینک بخش قابل توجهی از خدمات مهندسی در شهرک های صنعتی گلستان بدون هماهنگی با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ارائه می شود.


ˈمسعود رضویˈ روز شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: یکی از ظرفیت های مهم بخش احداث و مرتبط با نظام مهندسی پروژه های در حال احداث در شهرک های صنعتی استان است و باید این ظرفیت به طور بهینه استفاده کرد.
نایب رییس نظام مهندسی ساختمان گلستان با اشاره به تلاش برای ساماندهی این بخش اضافه کرد: هم اکنون پیگیر تفاهمنامه با شرکت شهرک های صنعتی گلستان در رابطه با این موضوع هستیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه های هیات رییسه جدید نظام مهندسی ساختمان گلستان گفت: یکی از مهمترین برنامه ها، تکمیل سیستم الکترونیکی سازمان است به نحوی که علاوه بر شفاف سازی بیشتر، حضور مالکان در نظام مهندسی را به حداقل خواهد رساند.
رضوی به پیگیری مصوبات کمیته 4 نفره در خصوص سازندگان مسکن و ساختمان نیز اشاره و تصریح کرد: چنانچه بتوانیم اجرای این مصوبات را به طور اصولی به سرانجام برسانیم و زیرساخت های لازم آماده، زمینه اشتغال مهندسان فاقد پروانه نیز فراهم می شود.
از سوی دیگر عضو حقوقدان شورای انتظامی سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان از آمادگی برای پاسخگویی به پرسش های حقوقی مهندسان خبر داد
ˈابراهیم فیروزیان حاجیˈ در گفت وگو با ایرنا با اشاره به لزوم آگاهی بخشی به مهندسان در خصوص مسوولیت های قانونی ناشی از نظارت یا اجرای پروژه های ساختمانی گفت: مهندسان از این پس می توانند روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت 15:30 با حضور در محل سازمان پرسش های حقوقی خود را مطرح کنند.
این قاضی دادگستری بخش قابل توجهی از مشکلات به وجود آمده در شورای انتظامی برای مهندسان را ناشی از کمبود اطلاعات حقوقی آنها و آشنا نبودن با مسوولیت های خود عنوان کرد.
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان بالغ بر شش هزار نفر عضو دارد.
این سازمان روز شنبه اعلام کرد که مهلت شرکت در جشنواره سراسری یادداشت نویسی نظام مهندسی ساختمان تمدید شده است.
در این راستا به علت استقبال اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و تقاضاهای رسیده به دبیرخانه جشنواره، مهلت شرکت در نخستین جشنواره سراسری یادداشت نویسی نظام مهندسی ساختمان گلستان تا پانزدهم بهمن سال جاری تمدید شد.
در این جشنواره که با موضوع نظام مهندسی ساختمان برگزار می شود مشارکت بیشتر مهندسان در پیگیری دغدغه های سازمانی، شناخت مهندسان اهل قلم و استفاده از توانمندی آنان در آینده، استفاده از مقالات منتخب در سایت ها و نشریات و استفاده از ایده ها و مسائل پیشنهادی مهندسان در مقالات به عنوان اهداف جشنواره ذکر شده است.
شرکت کنندگان در جشنواره که باید عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان دریکی از استان های کشور باشند در محورهای ˈاهمیت ترویج مقررات ملی ساختمان در میان مردم و روش های انجام آن، آشناسازی توده مردم با لزوم هزینه برای خدمات مهندسی به مانند سایر هزینه های صنعت احداث و آشنایی مهندسان با لزوم حمایت از منتخبین خود در هیات مدیره برای دستیابی به اتحاد بیشترˈ یادداشت های خود را به عرصه رقابت می گذارند.
به برگزیدگان این جشنواره در آیین روز پنجم اسفندماه سالروز تولد خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.
نشانی ارسال مقالات گرگان، خیابان ولیعصر، عدالت 36، سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان، طبقه دوم، دبیرخانه اولین جشنواره سراسری یادداشت نویسی، است.
601
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن