تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه بنده اى بخواهد چيزى بخواند و يا كارى انجام دهد و بسم اللّه  الرحمن الرحيم بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818973366




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضویت در کتابخانه های عمومی کرمانشاه در دهه فجر رایگان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عضویت در کتابخانه های عمومی کرمانشاه در دهه فجر رایگان است کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل اداره کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر عضویت در کتابخانه های عمومی این استان رایگان است.


ˈاسماعیل احمدیˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دهه فجر طلیعه نور برای مردم ایران است و پاسداشت این ایام بر ما به عنوان بخشی از پیکره فرهنگی کشور فریضه است.
وی، انقلاب اسلامی ایران را رویدادی بزرگ در تاریخ بشریت خواند و گفت: زوایای بسیار برجسته چنین رویدادی هنوز مغفول مانده و نیاز با بررسی و شناخت بیشتر دارد.
وی با بیان این که انقلاب مسیر تاریخ بشریت را تغییر داده، رهبری این انقلاب را یکی از برجستگی های بارز آن ذکر و تصریح کرد: رهبری انقلاب مردم ایران مرجعی بزرگ، فقیهی کامل، فیلسوفی برجسته و عارفی سیاستمدار بود که مانند چراغ هدایت، انقلاب را به سر منزل خودش رهنمون کرد.
مدیرکل اداره کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، یکی از نتایج جهانی انقلاب اسلامی ایران را تحیر و درماندگی صاحب نظران غربی در تحلیل و بررسی این اتفاق دانست و عنوان کرد: هنوز هم نظریه پردازان و تئوری پردازان غربی نتوانسته اند عمق این حرکت و جنبش مذهبی و فرهنگی مردم ایران به رهبری امام راحل (ره) را درک کنند.
وی در ادامه افزود: احساس ما این است که باید علاوه بر گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر، همزمان آگاهی از این رویداد بزرگ را نیز در مردم بالا برد و جامعه را با عظمت این انقلاب آشنا کرد به همین دلیل سعی کرده ایم با رایگان کردن عضویت در این ایام مردم را بیشتر به طرف مطالعه سوق دهیم.
احمدی در پایان با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی مختلف در ایام دهه مبارک فجر در سطح کتابخانه های عمومی استان گفت: علاوه بر اجرای برنامه های فرهنگی مانند مسابقات کتابخوانی آنلاین و مکتوب مرتبط با این ایام، در سطح ادارات کتابخانه های عمومی شهرستان ها نیز این امکان را فراهم کرده ایم که با صلاحدید خود برنامه های متنوع فرهنگی اجرا کنند.
7456/567
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن