تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819178174




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سپاه پاسداران کرمانشاه در دهه فجر بیش از 400 برنامه اجرا می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سپاه پاسداران کرمانشاه در دهه فجر بیش از 400 برنامه اجرا می کند کرمانشاه - ایرنا - معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از برگزاری بالغ بر 400 برنامه فرهنگی ویژه دهه فجر در استان خبر داد.


ˈبهرام میرزاییˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این راستا برپایی 12 نمایشگاه کتاب در سطح استان با ارائه 130 عنوان کتاب برگزیده دفاع مقدس را در دستور کار قرار گرفته است.
وی اظهار داشت: برگزاری یادواره های شهدا و سرکشی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از برنامه های شاخص سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در این ایام می باشد.
میرزایی افزود: دیدار فرماندهان و بسیجیان با ائمه جمعه استان، گلباران مزار شهدا، محافل انس با قرآن و شرکت عموم فرماندهان و بسیجیان در نماز جمعه برنامه های مدنظر دهه فجر امسال است.
معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه نبی اکرم (ص)، ویزیت رایگان در مراکز درمانی سپاه و بسیج را از دیگر برنامه ها ذکر کرد و گفت: برگزاری و اجرای برنامه های بصیرتی و نشست های روشنگری استکبار ستیزی و مسابقات قرآنی نیز دهه فجر امسال در کرمانشاه برگزار می شود.
وی از برگزاری همایش هم اندیشی سبک زندگی نیز خبر داد و افزود: صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در سپاه نبی اکرم (ص) نیز از دیگر برنامه هاست.
وی با مهم خواندن پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی گفت: تجدید میثاق با آرمان های امام (ره) و شهدا و یادآوری ارزش های انقلاب و آشناکردن جوانان و نوجوانان با این ارزش ها مهمترین اهداف برگزاری این برنامه ها می باشد.
7456/567
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 166]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن