تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803834731




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین نشست صالحی منش با اصحاب رسانه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

از انتصابات یا سبد کالا؛ نخستین نشست صالحی منش با اصحاب رسانه قم ـ ایرنا ـ استاندار قم تصریح کرد: مدیریت استان قم در دولت تدبیر و امید، وامدار هیچ شخص و جریانی نبوده و در تصمیمات حاکمیتی و انتصاب مسوولان کاملا قاطعانه و مستقل تصمیم گیری می کند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ˈ محمد صادق صالحی منش ˈ روز دوشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: مستقل بودن و با قدرت عمل کردن مدیریت استان با گذشت زمان و پیشرفت کارها مشخص می شود.
وی گفت: انتصابات استان با نظر مستقیم بنده بوده و در این مسیر تحت تاثیر هیچ گروه و قشری بجز ریاست جمهوری و وزیر کشور نیستم البته از مشورت و پیشنهادات جریانات و افراد مختلف استقبال می کنم.
صالحی منش ادامه داد: معاون اول رییس جمهوری نیز در سفر اخیر خود به قم در پاسخ به گلایه برخی از افراد نسبت به برخی عملکردها و انتصابات با حمایت از جایگاه بنده به عنوان استاندار قم، از آزادی عمل بنده در این زمینه حمایت کرد.
صالحی منش گفت: استاندار یک استان باید پاسخگوی تمام مسائل شهر باشد و برای همین مسائل شهر از جمله انتصابات نیز باید با نظر مستقیم استاندار باشد و بنده نیز تلاش دارم از همه جریانات در اداره شهر استفاده کنم.

* ارتباط دولت با مراجع در بهترین شرایط است
صالحی منش با اشاره به سفرهای اخیر مسوولان عالی دولت به استان قم و استماع نظرات و خواست های مراجع و علما گفت: از ابتدای مشروطه تا به امروز هیچگاه ارتباط دولت با مراجع معظم بخوبی این دوره نبوده است و این دولت تلاش دارد که همواره این ارتباط مطلوب بماند.
وی با بیان اینکه بنده رابط دولت با مراجع هستم افزود: روحانیت و بدنه حوزه از مروجین دولت بودند و اکنون نیز حامی دولت هستند و دولت نیز تلاش دارد تا نظرات آنان در مسائل را مدنظر قرار دهد.

* طرح های عظیم منوریل و مترو آماده واگذاری به بخش خصوصی است
صالحی منش در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دولت با کمبود بودجه مواجه است افزود: دولت به همین دلیل بودجه های عمرانی را بسیار کم کرده است و به استانداران دستور داده شده که طرح هایی که کمتر از 50 درصد پیشرفت داشته است به بخش خصوصی واگذار شود.
وی با تاکید بر اینکه دولت آمادگی دارد این طرح ها را با قیمت مناسب به بخش خصوصی واگذار کند افزود: منوریل و مترو استان قم نیز در معرض فروش به بخش خصوصی قرار دارد.
صالحی منش افزود: طرح های عمرانی که در حدود 80 درصد پیشرفت عمرانی داشته اند اولویت بندی شده و به ترتیب بودجه عمرانی دریافت می کنند ضمن اینکه طرح هایی که بیش از 80 درصد رشد کرده اند کاملا تخصیص اعتبار یافته و مشکلی در این زمینه نیست.
استاندار قم گفت: 281 طرح عمرانی در سطح شهر قم در حال اجرا است که بالغ بر هزار و 465 میلیارد ریال اعتبار را بخود تخصیص داده است.
وی گفت: با تمام مشکلات بودجه ای کشور شهر قم با عنایت رهبر معظم انقلاب جایگاه ویژه داشته و با دستور معظم له در دو ماه ابتدایی آغاز مسوولیت بنده 75 میلیارد تومان برای پیگیری مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به قم در سال 89 به استان پرداخت شده است.

* استاندار و مسوولان استان با اصحاب رسانه تعامل می کنند
صالحی منش بر ضرورت ارتباط مطلوب استاندار و مسوولان ادارات استان با اصحاب رسانه تاکید کرد و افزود: اصحاب رسانه همکار بنده هستند و من به عنوان یک طلبه که کار خود را علمی، فرهنگی و سیاسی می دانم اصحاب رسانه را یاور خود می دانم.
وی برخی مشکلات خبرنگاران در تهیه اخبار دیدارهای استاندار با مراجع را ناشی از عدم هماهنگی های لازمه ذکر کرد و افزود: دیگر شاهد چنین مسائلی نخواهیم بود.

*معماری اسلامی ایرانی در قم مورد توجه است
صالحی منش بر توجه به معماری ایرانی اسلامی در شهر قم تاکید کرد و افزود: شهرداری قم موظف به اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان در این زمینه است.
استاندار قم با اشاره به اهمیت بزرگراه جدیدالاحداث پیامبر اعظم(ص) گفت: ساخت و سازها در حاشیه بزرگراه پیامبر اعظم(ص) باید با توجه به معماری ایرانی اسلامی باشد.

*فقرزدایی دغدغه جدی مسوولان عالی نظام است
صالحی منش فقرزدایی در کشور را دغدغه رهبر معظم انقلاب و رییس جمهوری ذکر کرد و افزود: فقر زدایی با سیاست های کمیته امدادی محقق نمی شود بلکه باید با تقویت اشتغال و کارآفرینی و ایجاد تکاپو در تولید استان محقق شود.
وی بر تقویت بخش خصوصی در استان قم تاکید کرد و افزود: باید کسب و کار رونق یافته و صنایعی که در معرض سقوط است فعال شوند تا مشکل فقر به صورت ریشه ای حل شود.

*مشکلات مردم در طرح سبد کالا رفع می شود
استاندار قم بر رفع مشکل بر در دریافت سبد کالا تاکید کرد و افزود: در رابطه با این طرح اعتراضیه ای برای ریاست جمهوری فرستاده ام به این مضمون که اینکار به مصلحت دولت و کشور نبود.
وی ادامه داد: در مورد اجرای طرح سبد کالا نیز نمی توان به صورت جزیره ای عمل کرد و باید سیاست های دولت در همه استان ها از جمله استان قم اجرایی شود.
صالحی منش گفت: البته به مسوولان بازرگانی استان قم تاکید کرده ام که پرداخت این کالاها در استان قم تا سال نو ادامه پیدا کند تا مردم دغدغه ای نداشته باشند ضمن اینکه دستور افزایش مراکز عرضه کالا را داده ام.

*مهاجرت بی رویه به استان قم مدیریت می شود
صالحی منش بر جلوگیری از مهاجرت های بی رویه به استان قم تاکید کرد و افزود: کارگروهی برای ساماندهی و جلوگیری از این مهاجرت ها تشکیل شده است و تلاش داریم این مقوله را مدیریت کنیم.

*تامین آب قم نتیجه سالها تلاش دلسوزانه است
استاندار قم همچنین بر تلاش و پیگیری برای شیرین شدن آب قم تاکید کرد و افزود: ضمن اینکه مسوولان گذشته اقدامات و تلاش های خوب زیادی انجام دادند و اگر این تلاش ها نبود شاید امروز در قم قطعی آب داشتیم، پیگیر مسایل آب استان تا حل شدن کامل مشکلات هستم.
صالحی منش گفت: برای شیرین شدن آب استان قم بیش از هزار و 300 میلیارد تومان هزینه شده است و کار بسیار عظیمی در این زمینه صورت گرفته و بزودی هزینه احداث سد کوچری تامین شده و مشکل آب برطرف می شود.ک/4
569 / 380/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن