تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819100779




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش شرکتهای ایرانی - فرانسوی در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وزارت صنعت ،معدن وتجارت: همایش شرکتهای ایرانی - فرانسوی در تهران تهران - ایرنا - وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: همایش شرکتهای ایرانی - فرانسوی روز سه شنبه (فردا) در تهران برگزار می شود و تجار در کنار صاحبان صنایع راههای گسترش همکاری ها میان پاریس - تهران را بررسی می کنند.


براساس این گزارش، بزرگترین هیات تجاری فرانسوی و اروپایی متشکل از 107 نفر از صاحبان صنایع مختلف اقتصادی بامداد امروز (دوشنبه ) وارد تهران شدند.
همایش ایران و فرانسه با شرکت 400 نفر از صاحبان صنایع دو کشور و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت روز سه شنبه برگزار می شود.
این هیأت تجاری شامل صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی در حوزه های نفت، گاز، پتروشیمی، آب، برق، حمل و نقل هوایی، ریلی، زمینی، دریایی، صاحبان صنایع خودرو، صنایع سیمان، صنایع فلزات و همچنین فعالان اقتصادی در حوزه های دارویی، بهداشتی، فن آوری ارتباطات و مخابرات IT و ICT ، صاحبان هتل ها، مؤسسات مالی، بانکی و تامین سرمایه و همچنین فعالان گردشگری است.
براساس گزارش شبکه اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن وتجارت این هیات تجاری به مدت سه روز در ایران اقامت خواهند داشت و زمینه های همکاری را بین دو کشور بررسی می کنند.
مذاکرات ژنو میان ایران و 5+1زمینه جدیدی برای همکاری میان شرکتهای معتبر اروپایی و ایران فراهم ساخته و تاکنون هیات های مختلفی از کشورهای ایتالیا، آلمان، چین، گرجستان و هند برای مشارکت در بخش معدن و صنایع معدنی کشورمان به تهران آمده اند.
اقتصام(1)1559**1558
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن