تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزّوجلّ به موسى عليه‏السلام وحى كرد: اى موسى! به زيادى ثروت شاد مشو و در هيچ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819943013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وحدت ملی باید خط قرمز همه ما باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وحدت ملی باید خط قرمز همه ما باشد زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تاکید بر تقویت وحدت و انسجام در بین همه اقشار جامعه گفت: وحدت ملی باید خط قرمز همه ملت ایران باشد بنابر این پرهیز از آنچه این وحدت را خدشه دار می کند ضروری است.


حجت الاسلام علی خاتمی روز دوشنبه دردیدار با کارکنان شهرداری زنجان افزود: انقلاب اسلامی روح ˈما می توانیمˈ را در کشور دمید و به ما هویت داد.
وی یادآورشد: دستاوردهای بی بدیل نظام جمهوری اسلامی ایران حاصل اتحاد و انسجام ملت ایران است بنابراین با تقویت انسجام ملی می توان به مراتب بالاتری دست یافت.
امام جمعه زنجان با بیان اینکه حکومت ها نشانه مدنیت هستند تمدن و مدنیت ایرانی را مربوط به هشت هزار سال پیش خواند و گفت: ملت متمدن ایرانی بعد ناب اسلام یعنی تشیع را پذیرفته اند و در طول تاریخ بیشترین هزینه را در راه پایبندی به آموزه های اصیل اسلامی خود پرداخته اند.
حجت الاسلام خاتمی تصریح کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران تبعیت مردم از نایب امام وقت یعنی ولی فقیه بود.
وی ادامه داد: ملت مسلمان ایران با توجه به توصیه های اسلام مبنی بر تلاش برای رهایی از حاکمیت ظلم با مد نظر قرار دادن شعار ˈنه شرقی نه غربی جمهوری اسلامیˈ خط فکری جدیدی ترسیم کردند و افق جدیدی پیش روی ملت های آزادی خواه دنیا قرار دادند.
نماینده ولی فقیه در استان امام جمعه زنجان با اشاره به ویژگی های متمایز نظام جمهوری اسلامی ایران با سایر حکومت ها گفت: در حکومت های مادی گرایانه ارزش ها براساس مصالح روز تغییر می کنند اما در این نظام اسلامی مبتنیبر رای مردم اصول و ارزش ها جاودانه است.
حجت الاسلام خاتمی با اشاره به قطع روابط آمریکا با ایران ابراز کرد: با نگاهی به وضعیت کشور پیش از انقلاب اسلامی استثمار همه جانبه کشور از سوی شرق و غرب مشهود است بنابراین قطع رابطه آمریکا با ایران نه تنها به ضرر ایران نبوده بلکه موجبات رشد در ابعاد مختلف را برای این کشور فراهم کرده است.
وی ضمن اظهار خرسندی از ارتقا رتبه علمی ایران به رتبه پنجم بیان داشت: باتزریق اعتماد به نفس و خودباوری در جامعه، ایران پس از انقلاب متحول شده است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: ضعف مدیریت داخلی در برخی موارد و جدال های سیاسی و جناحی موجب عقب ماندگی کشور و آفت توسعه جامعه است که باید از آن پرهیز شود.
حجت الاسلام خاتمی با اظهار تاسف از تاثیر منفی تبلیغات علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و رفتارهای نابجا برخی افراد و جریان ها گفت: نباید تصور کنیم متمدن شدن از مسیر تجدد گرایی و بی بند و باری می گذرد چرا که این تصور نشانه ضعف و خودباختگی است.
امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تحولات مطلوبی درشهر در حال رخ دادن است و باید با هم افزایی بیشتری روند ارائه خدمات و پویا کردن شهر تقویت شود.
حجت الاسلام خاتمی با تاکید بر اینکه باید نگاه مردم به شهرداری واقع بینانه تر شود تاکید کرد: هزینه و دشواری ارایه خدمات شهری برای مردم تبیین شود تا زمینه نارضایتی شهروندان برچیده شود.
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه مردم باور ندارند زندگی در شهر و شهروندی مستلزم پرداخت هزینه است .
امام جمعه زنجان با تاکید کرد: شهرداری باید با تقویت و افزایش بهره وری کارکنان توانمند، انتخاب صحیح پیمانکار نظارت دقیق بر عملکرد آنان ،خودداری از جذب نیروی انسانی ناکارآمد و تقویت انسجام داخلی و بیرونی سطح خدمات را ارتقا دهد.
وی خاطرنشان کرد: نمی توان شهر را با تعارفات اداره کرد بنابراین شهرداری در انجام وظایف قانونی خود نباید توصیه و سفارش فراقانونی را بپذیرد.
امام جمعه زنجان گفت: تخفیف در جرایم تخلفات یا صدور مجوز حذف پارکینگ از جمله اقداماتی است که گرچه به نفع فردی است اما حقوق جمع بزرگتری را تضییع می کند بنابراین شهرداری باید با قدرت و قاطعیت در برابر این تخلفات بایستد.
وی یادآورشد: این تصور که در ارایه خدمات شهری بی عدالتی می شود پذیرفته شده نیست گرچه باید برای ارائه خدمات رفاهی در مناطق محروم تلاش بیشتری شود.
شهردار زنجان نیز در این دیدار با اشاره به وظایف ذاتی شهرداری در ارایه خدمت به شهروندان گفت: شهرداری درصدد است نقش خود را در نظام جمهوری اسلامی ایران به نحو مطلوبی اجرا کند.
محسن امین افزود: شهرداری تکریم ارباب رجوع و احقاق حقوق شهروندان را به جد مد نظر قرار داده است بنابراین با بهره مندی از درآمدهای مردمی رفاه نسبی را برای شهروندان فراهم می کند.
وی با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به مثابه پیروزی همه ارزش ها و آرمان های اصیل انسانی و الهی بود.
امین با تاکید بر تقویت خدمات شهری در زنجان بیان داشت: خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران فرصتی برای مدیران جهت جلب رضایت خداوند و خلق خداست بنابراین از هیچ کوششی برای خدمت به مردم دریغ نخواهد شد.
596/522
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن