تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820282171




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چهارمین پس لرزه هم گوهران بشاگرد را لرزاند/ بخشدار: اوضاع شهر گوهران عادی است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > هرمزگان پس از زلزله 5.5 ریشتری/
چهارمین پس لرزه هم گوهران بشاگرد را لرزاند/ بخشدار: اوضاع شهر گوهران عادی است
بندرعباس - خبرگزاری مهر: پس از وقوع زمین لرزه ای به بزرگی 5.5 ریشتر در بخش گوهران شهرستان بشاگرد در استان هرمزگان، چهارمین پس لرزه پیاپی نیز این منطقه را لرزاند.



علی بهرامی بخشدار گوهران در گفتگو با خبرنگار مهر، عنوان کرد: براساس برآوردهای اولیه، زمین لرزه هایی که در بخش گوهران شهرستان بشاگرد به وقوع پیوسته، تا کنون خسارت جانی و مالی به همراه نداشته است. بخشدار گوهران ادامه داد: اوضاع هم اکنون در شهر گوهران، مرکز بخش گوهران عادی است و گروه های امدادی نیز در منطقه حضور دارند. به گزارش مهر، زمین لرزه ای به بزرگی 5.5 ریشتر ساعت 17:56 بعد از ظهر یکشنبه بخش گوهران در شهرستان بشاگرد در شرق استان هرمزگان را لرزاند. طبق اعلام مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران مشخصات مرکز وقوع این زلزله شامل 57.90 درجه شرقی و 26.73 درجه شمالی و در عمق هشت کیلومتری زمین بوده است. پس از وقوع این زلزله نیز، چهار پس لرزه 4 ، 3.2، 3.6 و 3.5 ریشتری نیز این منطقه را لرزاند.    


۱۳۹۲/۱۱/۱۳ - ۲۰:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن