تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818864771




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه طرح بزرگ راه و شهرسازی دهه فجر در ایلام راه اندازی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سه طرح بزرگ راه و شهرسازی دهه فجر در ایلام راه اندازی می شود ایلام- ایرنا- مدیر کل راه و شهرسازی ایلام گفت: سه طرح بزرگ راه و شهرسازی در استان همزمان با سی و پنجمین فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری خواهد رسید.


ˈعبدالله بهادریˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این طرح ها شامل بهره برداری از سه هزار واحد مسکن مهر، کنار گذر شهرهای دهلران و مهران است.
وی ادامه داد: واحدهای مسکونی شامل یک هزار و 400 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر، یک هزار و 500 واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر و 100 واحد شامل نوسازی بافت های فرسوده شهری است.
مدیر کل راه و شهرسازی ایلام اضافه کرد: یک هزار و 50 میلیارد ریال برای تکمیل این طرح ها از محل تسهیلات دولتی و آورده متقاضیان هزینه شده است.
بهادری بیان کرد: راه اندازی این طرح ها باعث تامین مسکن اقشار کم درآمد خواهد شد.
وی یادآور شد: کنار گذر دهلران نیز به طول هشت کیلومتر اجرا شده که تاکنون 50 میلیارد ریال برای تکمیل این طرح از محل منابع ملی و انسانی هزینه شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام بیان کرد: 42 میلیارد ریال نیز برای تکمیل طرح کنار گذر مهران به طول پنج کیلومتر از منابع ملی و استانی هزینه شده است.
بهادری مزایای این طرح ها را هدایت ترافیک به خارج از شهر، جلوگیری از تخریب زیرساخت های شهری و افزایش ایمنی تردد عنوان کرد. ک/3
7171/540
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن