تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802652133




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار: تمامی مدارس صبح و عصر فومن فردا یکشنبه تعطیل است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار: تمامی مدارس صبح و عصر فومن فردا یکشنبه تعطیل است رشت - ایرنا - فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش فومن اعلام کرد: تمامی مقاطع تحصیلی نوبت صبح و بعد از ظهر این شهرستان به علت ادامه بارش شدید برف، برودت هوا و بروز یخبندان ، برای دومین روز پیاپی، فردا (یکشنبه) سیزدهم بهمن ماه تعطیل است.


ˈاسماعیل قربانزادهˈ غروب شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دنبال بارش برف که از ساعات اولیه دیروز جمعه به طور متناوب در فومن آغاز و هم اکنون با شدت ادامه دارد و بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران فرمانداری فومن و با هماهنگی استانداری گیلان و در جهت رفاه و آسایش مردم ، امکان حضور دانش آموزان در سر کلاس های درس در نوبت صبح و بعد از ظهر روز یکشنبه سیزدهم بهمن ماه میسر نخواهد بود.
وی ادامه داد: به همین علت کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح و بعد از ظهر این شهرستان برای فردا تعطیل خواهد بود.
قربانزاده در خصوص آخرین وضعیت شهرستان فومن در پی بارش برف اظهار کرد: با استقرار تمامی دستگاه های اجرایی و اعضای ستاد مدیریت بحران در فرمانداری فومن و با تلاش نیروهای خدمات رسان و راه و شهرسازی، هم اکنون راه های ارتباطی اصلی و فرعی شهری و روستایی به جز در چند نقطه در شهرستان فومن باز است و تردد با رعایت اصول ایمنی امکان پذیر می باشد.
وی با بیان اینکه میزان برف در شهر تاریخی و کوهستانی ماسوله بیش از 50 سانتی متر و بالادست تا یک متر گزارش شده، بیان داشت: ادامه بارش برف محور مواصلاتی فومن به ماسوله را مسدود کرده و تلاش نیروهای راه و شهرسازی و پلیس راه و ... برای بازگشایی این مسیر در جریان است.
فرماندار فومن با تاکید بر رعایت اصول ایمنی در رانندگی، عدم تردد بدون لزوم در معابر و نیز داشتن حوصله از سوی مردم ادامه داد: بارش سنگین و حجم زیاد برف همچنین موجب مختل شدن و کندی تردد خودروها در محورهای ارتباطی فومن به سراوان، فومن به رشت و فومن به دهستان رودپیش شده است.
قربانزاده از مردم شهرستان فومن خواست تا با توجه به ادامه بارش شدید برف و برودت هوا ، در مصرف حامل های انرژی بویژه گاز صرفه جویی کنند.
وی با اعلام اینکه در زمان حاضر میزان بارش برف در فومن از مرز 35 سانتی متر گذشته، ادامه داد: تاکنون هیچ گونه قطعی انشعاب گاز، برق، آب و تلفن در روستاها و شهرهای تابعه این شهرستان گزارش نشده است.
وی با اشاره به اینکه مشکلی درباره تهیه ارزاق عمومی مردم وجود ندارد، افزود: تمامی مراکز خدمات رسان و امدادی همچون بیمارستان، مراکز بهداشتی درمانی، ادارات و نهادها و نانوایی ها با حضور عوامل اجرایی در شهرستان فومن فعال می باشند.
همچنین بنا به اعلام ˈˈمجتبی ملکی چوبریˈ رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت و با هماهنگی معاونت هماهنگی دانشگاه های آزاد اسلامی استان گیلان، این واحد دانشگاهی فردا یکشنبه تعطیل است.
بارش برف که از ساعات اولیه روز جمعه به طور متناوب در فومن آغاز و هم اکنون با شدت ادامه دارد؛ موجب خوشحالی اقشار مختلف مردم بویژه کشاورزان و همچنین دانش آموزان شده است.
بنا به اعلام آموزش و پرورش ، تمامی مقاطع تحصیلی نوبت صبح و بعد از ظهر شهرستان فومن به علت بارش شدید برف و برودت هوا ، امروز دوازدهم بهمن ماه نیز تعطیل بود.
شهرستان فومن دارای دو بخش مرکزی و سردارجنگل و سه شهر فومن، ماسوله و ماکلوان با بیش از 94 هزار نفر جمعیت است و در 25 کیلومتری غرب مرکز گیلان قرار دارد.ک/3
7294/695
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 167]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن