تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819058045




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نامه مدیر جدید اداره کتاب به تشکل‌های حوزه نشر


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


فرهنگ و ادب > ادیبات ایران
نامه مدیر جدید اداره کتاب به تشکل‌های حوزه نشر
مدیر جدید اداره کتاب در اولین اقدام پس از حضور در دفتر توسعه كتاب و كتابخوانی با ارسال نامه‌ای به رؤسای اتحادیه‌ها، انجمن‌ها و تعاونی‌ها نشر كشور، خواستار مشاركت آنها در بررسی روند ارزیابی و صدور مجوز چاپ و نشر كتاب شد.



به گزارش خبرگزاری مهر، علی شجاعی صائین مدیركل جدید دفتر توسعه كتاب و كتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: آماده شنیدن نظرات و پیشنهادات اهالی نشر برای تسریع در روند صدور مجوز چاپ و نشر كتاب هستم. شجاعی‌صائین در اولین اقدام پس از حضور در دفتر توسعه كتاب و كتابخوانی با ارسال نامه‌ای به رؤسای اتحادیه‌ها، انجمن‌ها و تعاونی‌ها نشر كشور خواستار مشاركت آنها در بررسی روند ارزیابی و صدور مجوز چاپ و نشر كتاب شد. مدیركل دفتر توسعه كتاب و كتابخوانی با ارسال نامه‌ای به رؤسای اتحادیه ناشران و كتابفروشان تهران، شركت تعاونی ناشران قم، رئیس انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی، انجمن فرهنگی ناشران كودك و نوجوان، انجمن فرهنگی ناشران آموزشی، مجمع ناشران انقلاب اسلامی، شركت تعاونی ناشران خراسان رضوی، اتحادیه تعاونی‌های ناشران آشنا (ایران)، خواستار ارائه نظرات و پیشنهادات مكتوب ایشان برای بهره‌مندی و تسریع در روند بررسی و ارزیابی مجوز چاپ و نشر كتاب شد. بنابراین گزارش شجاعی صائین همچنین آمادگی خود را برای برگزاری جلسه مشترك با پیرامون موضوع یاد شده اعلام كرد.


۱۳۹۲/۱۱/۷ - ۱۴:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن