تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803911879




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شوراهای شهر و روستا مصوبات زیست محیطی را اجرا کنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > مرکزی آیت الله دری نجف آبادی:
شوراهای شهر و روستا مصوبات زیست محیطی را اجرا کنند
اراک - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی توجه به اجرای مصوبات زیست محیطی را از سوی شوراهای شهر و روستا امری ضروری دانست وگفت: شوراها مظهر مردم سالاری دینی و مفهوم واقعی مشارکت ملی به ویژه در بخش محیط زیست به شما می آیند.



به گزارش خبرنگار مهر،  آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی عصر شنبه در همایش مشترک شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای استان افزود: شوراها با مشارکت در تصمیم گیری های سازنده زمینه شکوفایی و موفقیت نظام جمهوری اسلامی را فراهم می کنند.  وی توجه به آینده نگری و رعایت معماری اسلامی را از وظایف شوراها بر شمرد و گفت: شوراهای شهر وروستا باید با کمترین هزینه، بیشترین بازدهی را برای خدمت به مردم داشته باشند. استاندار مرکزی نقش شوراها در عمران و آبادانی شهرها را مهم خواند و گفت: شوراها با انتخاب شهرداران توانمند و با برنامه و تلاش زمینه رضایت مندی مردم در جامعه را گسترش دهند. شهر باید محل امن و آرامی برای زندگی شهروندان باشد  محمد حسین مقیمی با بیان اینکه یکی از مهمترین ارکان های حکومت اسلامی مشارکت مردم در تصمیم سازی هاست افزود: شوراهای شهر و روستا تجلی خودباوری ملت ایران هستند که اساس نظام اسلامی نیز بر پایه مشارکت همه جانبه و فعال مردم بنیان شده است. وی ادامه داد: شهر می بایست محل امن و آرامی برای زندگی شهروندان باشد و شهرداری ها موظفند که علاوه بر سلامت جسم و توسعه آبادانی شهر، به سلامت روح و ایجاد آرامش فکری و ذهنی مردم نیز توجه نمایند.
مقیمی افزود: توجه به مبلمان شهری و کاهش آلودگی های بصری، نقش مهمی در ایجاد آرامش ذهنی شهروندان و همچنین کاهش درگیریها و آسیب های اجتماعی ایفاء می کند. ایجاد کارگروههای تخصصی از بین شهرداران و شوراهای اسلامی شهر استاندار مرکزی همچنین با تاکید بر ایجاد کارگروههای تخصصی از بین شهرداران و شوراهای اسلامی شهر،افزود:یکی از مهمترین اولویتها می بایست توجه به اقتصاد شهر و همچنین بررسی راههای افزایش درآمد شهرداریها و نحوه هزینه کرد آن باشد. وی با اشاره به نظارت بر کار پیمانکاران بالاخص بعد از اجرای پروژه های بزرگ،افزود: اگر یک پروژه بزرگ با هزینه های بالا افتتاح می شود می بایست حتماً نظارت خوبی کرد تا برخی اشکالات و نقایصی که بعد از مدتی در این پروژه ایجاد می گردد باعث نشود که این کار و تلاش بزرگ را تحت الشعاع قرار دهد. مقیمی همچنین نکاتی را در خصوص حضور شوراها در تمامی تصمیم گیریها، نظارت بر عملکرد دستگاهها، سلامت کاری در حوزه شهرداریها، استفاده از ظرفیت سازمانهای مردم نهاد، ایجاد ارتباط نزدیک با شهروندان، عمل به وعده های داده شده و... بیان نمودند. لازم بذکر است در این همایش تعدادی از شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی شهر نیز مطالبی را درخصوص مسائل و مشکلات و راهکارهای این حوزه بیان کردند.
در این نشست جمعی از شهرداران روسای شوراهای اسلامی شهر و روستای استان به ارائه برخی مشکلات و نقطه نظرات خود پرداختند.


۱۳۹۲/۱۱/۵ - ۱۹:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 182]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن