تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آن‏كه خدا را شناخت ، از او ترسيد و آن كس كه از خدا ترسيد ، ترس از خدا او را به عم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805052439




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در صدر لیست تاثیرگذارترین چهره ها، چه کسی است؟ عکس ها


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



در صدر لیست تاثیرگذارترین چهره ها، چه کسی است؟ عکس ها
استیون اسپیلبرگ توسط فوربس به صدر لیست تاثیرگذار ترین سلبریتی ها برده شد.




به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز؛ لینکلن یک موفقیت بزرگ برای استیون اسپیلبرگ بود. این فیلم در سال 2012  نامزد 12 جایزه اسکار شد و نه تنها 2 تا از آن تندیس های طلایی را برد، بلکه به فروشی معادل 275 میلیون دلار در گیشه رسید که یک سوم آن خارج از آمریکا رقم خورده است.  

  باید قبول کرد که فروشِ یک درام سیاسی آمریکایی در جایی به جز آمریکا بسیار کار دشواری است اما اسپیلبرگ این کار را انجام داد.   توانایی فوق العاده وی در داستان پردازی او را تبدیل به تاثیرگذار ترین چهره سرشناس آمریکا کرده است.    در نظر سنجی فوربس و ای- پول، استیون اسپیلبرگ موفق شد امتیاز 47 را به دست بیاورد. امتیاز 47 به این معنی است که 47% مردم آمریکا معتقدند که اسپیلبرگ یک چهره تاثیر گذار است.   این امتیاز توانست آقای کارگردان را بالاتر از مجری- بازیگر سرشناس و سیه چرده آمریکایی اپرا وینفری که سال گذشته رتبه نخست را در اختیار داشت در صدر قرار دهد.  

  جری فیلپات رئیس ای- پول مارکت ریسرچ در مورد این امتیاز گفت:« امتیاز تاثیرگذاری سلبریتی ها امتیازی است که نشان می دهد آن فرد چقدر و چطور توسط مردم، هم ردیفانش یا هر دو گروه درک شده است.»   موسسه ای- پول برای به دست آوردن فهرست تاثیرگذارترین سلبریتی 6600 نفر از چهره های سرشناس را بر اساس 46 ویژگی طبقه بندی کرده است.   در رتبه دوم این نظر سنجی اپرا وینفری قرار گرفته که سال گذشته امتیاز 49 را آورد اما انگار در سال جاری کمی از چشم مردم افتاده است. چرا که امتیاز این مجری سرشناس به 45 کاهش یافته است. البته کارشناسان این موضوع را بیشتر به این خاطر می دانند که وینفری در سال گذشته به پشت دوربین متمایل تر شده بود.   نفر سوم این فهرست کسی جز جرج لوکاس نیست. کارگردانی که با فروش لوکاس فیلم به دیزنی کمی تا قسمتی خودش را بازنشسته کرده است، این روز ها با ازدواج جدیدش ( با ملودی هابسون) و دختر تازه متولد شده اش روی صفحه اصلی خبرگزاری ها رفته است.  

  البته امسال دیزنی ساخت قسمت جدید جنگ ستارگان را تایید کرد که در سال 2015 رخ خواهد داد. همین موضوع باعث شد تا بار دیگر توجه علاقه مندان به دنیایی جلب شود که خالقش کسی جز جرج لوکاس نبوده است.   رتبه چهارم به ران هاوارد اختصاص پیدا کرده است. کارگردانی که با امتیاز 41 در این فهرست قرار گرفته است. اما متاسفانه برای او، این اقبال باعث نشده که از فیلم جدیدش هم استقبال به عمل آید و در گیشه سینماهای جهان، «عجله» تنها 90 میلیون دلار فروخته است.  

  جالب است که رتبه پنجم هم در اختیار یک کارگردان است تا کارگردانان سهم ویژه ای در لیست فوربس و ای- پول داشته باشند.   مارتین اسکورسیزی، کارگردان 71 ساله ای است که خودش گفته اگر بتواند یکی دو فیلم دیگر بیشتر نمی سازد. او امسال با فیلم سه ساعته گرگ وال استریت توجه منتقدان و مخاطبان و پاپاراتزی ها و... را به خود جلب کرد و البته بیش از متن، توجه حواشی را به خود جلب کرد تا او هم راهی به این فهرست پیدا کند. این فیلم هم تا اینجا 100 میلیون دلار فروش داشته و استودیو توقع دارد که 100 میلیون دلار دیگر هم به فروش برسد تا سود آن را ارزیابی کند.  

  115




۱۳۹۲/۱۱/۳ - ۰۸:۰۸




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن