تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803124693




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لازمه توجه به فرهنگ در برنامه هاي توسعه اقتصادي


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: در معارفه «‌سيد علي گراميان» مطرح شد:
لازمه توجه به فرهنگ در برنامه هاي توسعه اقتصادي
معاون توسعه مديريت ، منابع و امور استانها وزارت صنعت، معدن وتجارت گفت: در تدوين واجراي برنامه هاي توسعه اقتصادي كشور بايد به مقوله فرهنگ توجه خاص شود تا اين برنامه ها به نتيجه مطلوب برسد.
به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه اطلاع رساني توليد وتجارت ايران (شاتا)؛« علي يزداني » در مراسم معارفه حجت‌الاسلام والمسلمين سيد علي گراميان در سمت مشاور وزير افزود : توجه به مباحث فرهنگي با جديت در وزارت صنعت،معدن وتجارت دنبال مي شود و در اين راستا كميته‌هاي اختصاصي و فرعي و استفاده از نظرات روحانيون واحدهاي صنعتي ، معدني وتجاري تشكيل مي شود.

به گفته يزداني ؛ ارايه فرهنگ اصيل اسلامي ، فرهنگ كار و نظامند نمودن آن از مهمترين وظايف آقاي گراميان محسوب مي شود.

وي ، گفت: وزير صنعت،معدن وتجارت به دنبال شيوه‌ نامه‌اي براي شوراي فرهنگ وزارتخانه است تا سياستهاي كلي فرهنگي تدوين شود.

معاون توسعه مديريت ، منابع و اموراستانها وزارت صنعت، معدن وتجارت در ادامه تاكيد كرد: برگزاري جلسات شوراي فرهنگي نه تنها در ستاد وزارتخانه بلكه در واحدها و سازمانهاي تابعه نيز مي‌بايست به صورت منظم و مستمر برگزار شده و خروجي خوبي را داشته باشد.

در ادامه اين مراسم« حجت‌الاسلام والمسلمين سيد علي گراميان» نيز در اين جلسه يادآور شد: دايره كاركرد وزارت صنعت، معدن و تجارت از اكتشاف و استخراج معادن تا ورود به عرصه توليد و در نهايت عرضه محصولات توليدي و صادرات و فروش آن در بازارهاي داخلي و خارجي منجر مي شود.

وي با بيان اينكه وزارت صنعت، معدن و تجارت اگر خوب مديريت شود مي‌تواند بسياري از مشكلات كشور را نظير بيكاري، اعتياد، فقر و بيماري‌هاي روحي و غيره را حل كند، افزود :با افزايش فعاليتهاي صنعتي، معدني و تجارت اين امر شدني است.

به گفته گراميان؛ مشكلات پيش‌ر‌وي صنعت و معدن كشور از يك سو به دست مديران و كاركنان گشوده مي‌شود و از سوي ديگر پرداختن به موضوع فرهنگ است كه روحانيون مي بايست  فعالانه عمل كنند.

مشاور وزير صنعت،معدن وتجارت فرهنگ را همانند خوني در رگهاي حياتي جامعه دانست و افزود: آداب و عادات اجتماعي نيز فرهنگ محسوب مي‌شود و در اين ميان همگرايي، وحدت و اخلاق حسنه مديران و كاركنان همچنين تكريم ارباب‌رجوع، نياز به ترويج  دارد.

حجت‌الاسلام گراميان در ادامه تصريح كرد: پرداختن به مسايل فرهنگي وظيفه همگان به خصوص روحانيت است لذا ارتباط روحانيون با مجموعه كاري خود مي‌بايست ضمن رعايت مسايل اخلاقي، معنوي و انساني و نه اقتصادي، گرم و صميمي باشد.

وي همچنين با تأكيد براصلاح رفتار و گفتار مديران و كاركنان  گفت: پرهيز از دروغ پراكني، غيبت، شايعه ، تهمت، سخن‌چيني و جايگزين كردن رذايل اخلاقي به فضايل اخلاقي نظير امانتداري، حفظ از بيت‌المال وغيره مي بايست نهادينه فرهنگي شود.

مشاور وزير صنعت،معدن وتجارت خاطرنشان كرد : يكي از انگيزه‌هاي دولت تدبير و اميد حل مشكلات اقتصادي مردم و رفع معظل اقتصادي است كه در اين شرايط حساس روحانيون مي‌توانند به بيان و اشاعه فرهنگ كار دسته‌جمعي ميان مديران و كاركنان همت گمارند.

برپايه اين گزارش وزير صنعت، معدن و تجارت در بخشي از متن حكم انتصابي «سيد علي گراميان» آمده است: نظر به سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالي به عنوان مشاور اين جانب منصوب مي‌شويد تا در سايه توجهات الهي در برنامه‌ريزي و تحقق و ساماندهي موارد ذيل در زمينه‌هاي فرهنگي و مذهبي در ستاد و كليه واحدهاي تابعه عمل نماييد.

ترويج و توسعه فرهنگ نماز و اقامه نماز جماعت در وزارتخانه و واحدهاي تابعه، تنظيم شعائر اسلامي و برگزاري مراسم در مناسبتهاي مذهبي و انقلابي به تناسب شرايط و نياز هر مناسبت، احياء امر به معروف و نهي از منكر و ترويج فرهنگ كار مفيد و با كيفيت، ترويج احساس مسووليت و حفظ امانت، رعايت حقوق بيت‌المال، رعايت عدالت، رعايت ادب و احترام نسبت به مراجعان و حفظ حقوق و كرامت انساني و اسلامي به ارباب‌رجوع مهمترين محورهاي كاري است كه مهندس نعمت زاده در اين حكم به آن اشاره كرده است.

انتهاي پيام/






تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن