تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801186993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد معاون رئیس‌جمهور از اجرا نشدن مرخصی زایمان


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:

انتقاد معاون رئیس‌جمهور از اجرا نشدن مرخصی زایمان معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: مکاتبه معاونت امور زنان ریاست جمهوری با آموزش و پرورش برای ایجاد وحدت رویه در اجرای قانون افزایش مرخصی زایمان زنان شاغل به 9 ماه و رفع مشکل اعتباری آن، بی‌پاسخ مانده است.




شهیندخت مولاوردی در گفت وگو با ایسنا افزود: برای سیاست های افزایش جمعیت مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، در تبصره 2 ماده واحده قانون اصلاح قوانین تنظیم جمعیت و خانواده مصوب بیست ونهم خرداد سال 92، موضوع افزایش مرخصی زایمان بانوان شاغل پیش بینی شد؛ اما با وجود مکلف نکردن دولت و مشخص نشدن محل تامین اعتبار و مشکلات اجرایی، در مصوبه مورخ نوزدهم تیر سال 92 هیات دولت، مرخصی زایمان 9 ماهه زنان شاغل در بخش دولتی و غیردولتی ابلاغ شد. وی عنوان کرد: از تاریخ تصویب، وزارت آموزش و پرورش و دستگاه هایی که از لحاظ شمول مقررات بیمه تابع قوانین سازمان تأمین اجتماعی هستند و بخش غیردولتی، قوانین مذکور را اجرا نمی کنند. با توجه به تماس های مکرر و پیگیری مراجعان در جهت ایجاد وحدت رویه با وزارت آموزش و پرورش و معاون اول رئیس جمهور مکاتبه شده است تا با رفع مشکل اعتباری زمینه اجرای دقیق قانون فراهم شود و اجرا نشدن این قانون موجب سردرگمی و دوگانگی در اجرا نشود. مولاوردی تصریح کرد: تاکنون پاسخی از طرف آموزش و پرورش به نامه ما داده نشده است و معاون اول رئیس جمهور هم در صورت نداشتن مشکل اعتبار، دستگاه ها را مکلف به اجرای آن دانسته اند. در نهایت گزارش نیز برای ریاست محترم جمهور در این زمینه تدوین شده و امید است با دستور او این مشکل حل شود.


یکشنبه 29 دی 1392 19:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن