تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن چون خشمگين شود، خشمش او را از حق بيرون نبرد و چون خشنود شود، خشنوديش او را به ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801634256




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون آموزش و پرورش شاهرود:طرح «يادآوران» در مدارس شاهرود اجرا مي‏شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون آموزش و پرورش شاهرود:طرح «يادآوران» در مدارس شاهرود اجرا مي‏شود
معاون پرورشي و تربيت بدني اداره آموزش و پرورش شهرستان شاهرود گفت: امسال طرح «يادآوران» در مدارس شاهرود اجرا مي‏شود و اين طرح بايد با قوت پيگيري شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از استان سمنان، سيدمحمدرضا ميركريمي ظهر امروز در گردهمايي سرگروه‌ها، دبيران و مربيان حلقه‌هاي صالحين بسيج دانش‌آموزي شاهرود كه با حضور بيش از 100 نفر در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شاهرود برگزار شد، در سخناني با اشاره به حلقه‌هاي صالحين اظهار كرد: تشكيل حلقه‌هاي صالحين در مدارس بسيار مهم است و تلاش بايد كرد تا حلقه‌ها هم به لحاظ كيفي و هم كمي ارتقا يابند.

وي افزود: همه بايد تلاش كنيم تا محتواي صالحين از نظر كيفي ارتقا يابد و در اين راه، بايد به دو نكته توجه شود كه يكي وقت و ديگري دلسوزي است.

معاون پرورشي و تربيت بدني اداره آموزش و پرورش شهرستان شاهرود تصريح كرد: امام سجاد (ع) در دعاي مكارم الاخلاق از خدا مي‌خواهند تا وقت خود را در راه رسيدن به هدف از خلقت صرف كند و در اين راه گام بردارد.

وي خاطرنشان كرد: اينكه امام سجاد (ع) چنين دعايي مي‌كند، براي توجه ماست كه بدانيم وقت چقدر اهميت دارد و چقدر زودگذر است و بايد به نحو احسن و در راه دست‌يابي به هدف از وقت خود در جهان استفاده كنيم.

ميركريمي با بيان چند مثال در خصوص اهميت وقت گفت: فخر رازي در تفسير كبير خود در ذيل آيه اول سوره والعصر به حكايتي استناد مي‌كند كه يخ‏فروشي براي فروش يخ‌هاي خود مي‌گفت «به كسي رحم كنيد كه تمام سرمايه‌اش در حال آب شدن است».

معاون پرورشي و تربيت بدني اداره آموزش و پرورش شهرستان شاهرود افزود: اين به خوبي بيان مي‌كند، وقت ما در حال رفتن است و اين سرمايه عظيم مقابل ديدگان ما از بين مي‌رود و تلاشي نمي‌كنيم و در خسران فرو رفته‌ايم و غفلت داريم.

ميركريمي تأكيد كرد: بايد تلاش كنيم تا اين سرمايه بزرگ را در راه خدا صرف و از اين زمان ارزشمند به خوبي استفاده كنيم تا سعادتمند دنيا و آخرت شويم.

وي با اشاره به نظام صالحين گفت: اين بهترين فرصت است تا بتوانيم از وقت خود براي كمك به ديگران و خود استفاده كنيم و با تلاش و كوشش هم خويش و هم ديگران را در راه رسيدن به تكامل الهي رهنمون شويم.

ميركريمي خاطرنشان كرد: بايد امر به خوبي‌ها و نهي از بدي‌ها را با روش خود ياد بگيريم و اين خوبي‌ها را در جامعه ترويج دهيم و بدانيم فلسفه امر به معروف اين است كه به خوبي‌ها و بدي‌ها حساس باشيم.

معاون پرورشي و تربيت بدني اداره آموزش و پرورش شهرستان شاهرود بيان كرد: مأموريت بسيج، خودسازي و دگرسازي است كه با نظام شجره طيبه صالحين و امر به معروف و نهي از منكر عملياتي مي‌شود و بايد همه بدان توجه داشته باشند.

ميركريمي با اشاره به اجراي طرح يادآوران در مدارس اظهار كرد: امسال طرح يادآوران را در مدارس اجرا مي‌كنيم كه طرح تذكر لساني در آموزشگاه‌هاست و بايد با قوت پيگيري شود.

معاون پرورشي و تربيت بدني اداره آموزش و پرورش شهرستان شاهرود خاطرنشان كرد: در اين طرح، بايد از دانش‌آموزان نخبه و دلسوز كه در تشكل‏هايي چون بسيج عضويت دارند، استفاده شود تا پرورش يافته و در جامعه پيراموني خود تأثيرگذار باشند.

انتهاي پيام/74007/ت40

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن