تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خاطر خداى سبحان از چيزى بگذرد، خداوند بهتر از آن را به او عوض خواهد داد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804702831




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آگهی بازیگریابی توییتری «جنگ‌های ستاره‌ای: اپیزود هفت»


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
آگهی بازیگریابی توییتری «جنگ‌های ستاره‌ای: اپیزود هفت»
از وقتی که جی.جی آبرامز سکان هدایت جنگ‌های ستاره‌ای: اپیزود 7 را دست گرفته و کار پیش تولید فیلم شروع شده، رسانه‌های سینماییکوچک‌ترین حرکات سازندگان فیلم را زیر نظر گرفته‌‌اند.


به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، از وقتی که جی.جی آبرامز سکان هدایت جنگ‌های ستاره‌ای: اپیزود 7 را دست گرفته و کار پیش تولید فیلم شروع شده، رسانه‌های سینمایی با وسواسی مثال‌زدنی کوچک‌ترین حرکات سازندگان فیلم را زیر نظر گرفته‌اند و اخبار مربوط به پروژه را با هیجان خاصی منعکس می‌کنند. طی یک ماه گذشته چند نکته‌ی مهم در بین خبرهایی که درباره‌ی پروژه منتشر شده، دیده شد:
 
به نوشته‌ی هالیوود ریپوررتر کمپانی دیزنی از طریق توییتر آگهی استخدام بازیگر داده و با وجود اینکه نامی از پروژه‌ی جنگ ستاره‌ای به میان نیاورده اما می‌شود حدس زد که هدف یافتن بازیگران مناسب برای قسمت هفتم سری فیلم‌های سینمایی جنگ‌های ستاره‌ای است. در این آگهی دو شخصیت جوان معرفی شده‌اند؛ ریچل 17 ساله که در کودکی والدین‌اش را از دست داده و در شهری خطرناک، بزرگ و به دختری همه فن حریف تبدیل شده است.

او به کمک روحیه‌ی شوخ‌طبعی و شهامت ذاتی‌اش بر مشکلات غلبه می‌کند. دیزنی نوشته برای این نقش بازیگری «زیبا، باهوش و ورزشکار» می‌خواهد. شخصیت دیگر توماس نام دارد و دیزنی در جستجوی پسری «خوش قیافه، باهوش و ورزشکار» است. توماس جوان هم بدون پدربزرگ شده و به دلیل عدم وجود شمایل پدرانه در زندگی‌اش درک صحیحی از شخصیت خود به عنوان یک مرد ندارد اما باهوش است و هر وقت که لازم باشد شجاعت از خود نشان می‌دهد. او جنبه‌های معناباخته‌ی زندگی را می‌بیند و متوجه است که نمی‌شود زندگی را بیش از اندازه جدی گرفت. آگهی جذب بازیگر برای این پروژه بعد از آنکه کلرکری، مسئول انتخاب بازیگر انگلیسی، آن را در توییتر قرار داد، به خبر شبکه‌ی بی‌بی سی هم تبدیل شد چون به گفته‌ی رسانه‌ها می‌شود کمی از داستان فیلم را از روی آن حدس زد.
 
مایکل آرنت، فیلمنامه‌نویس مشهور آمریکایی که سال گذشته بیشتر وقت خود را سرگرم نگارش فیلمنامه‌ی قسمت هفتم فیلم بود و متنی حدوداً پنجاه صفحه‌ای هم نوشته بود،از پروژه کناره‌گیری کرد.کمپانی دیزنی و لوکاس فیلم هم به جای او از لارنس کاسدان دعوت به همکاری کردند که یکی از نویسندگان فیلمنامه‌ی جنگ‌های ستاره‌ای اپیزود5: امپراطوری ضربه می‌زند(1980) بود که خیلی‌ها آن را بهترین فیلم این مجموعه می‌دانند.
 
جی.جی. آبرامز عکسی از محل کار خود در کمپانی بدروبات توییت کرد که در آن او در کنار کاتلین کندی، رئیس لوکاس فیلم و آرتو- دی‌تو(R2-D2)، روبات معروف سری فیلم‌های جنگ‌های ستاره‌ای دیده می‌شود. این عکس نشان می‌دهد که روبات محبوب یکی از شخصیت‌های فیلم است.

طبق اعلام  سایت رسمی جنگ‌های ستاره‌ای دو نفری که وسط قاب ایستاده‌اند، لی تاورسی و اولویر استیپلس، از اعضای باشگاه سازندگان آرتو- دی‌توهستند که سازمانی جهانی برای دوستداران دنیای جنگ‌های ستاره‌ای است و کاتلین کندی آنها را مسئول ساخت شمایل تازه‌ی این روبات سطل آشغالی کرده است و قرار است در ادامه با سازندگان فیلم همکاری کنند.
 
تاریخ اکران فیلم هم 18 دسامبر 2015 اعلام شد. جنگ‌های ستاره‌ای: اپیزود 7 قرار است فیلم اول سه‌گانه‌ای باشد که فیلمبرداری آن در نیمه‌ی اول 2014 در استودیوی پاین‌وود در لندن آغاز می‌شود.

چندی پیش کمپانی دیزنی اعلام کرده بود که قصد دارد فیلم را در تابستان 2015 اکران کند اما آلن هورن، رئیس دیزنی، با اعلام تاریخ جدید گفت که خوبی آن این است که هم در فصل تعطیلات به نمایش درمی‌آید و هم اینکه به سازندگان فیلم فرصت بیشتری برای آماده‌سازی فیلم داده می‌شود. به نظر می‌رسد کمپانی دیزنی با انتخاب اکران دسامبر قصد دارد قدم در همان مسیری بگذارد که جیمز کامرون با آواتار و تایتانیک و پیتر جکسون با سه‌گانه‌ی سالار حلقه‌ها و هابیت وارد آن شدند.
 
منبع: دنیای تصویر

انتهای پیام/ص







تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۰۳:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن