تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تلخى حق را تحمل كن، و مبادا كه فريب شيرينى باطل را بخورى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820489702




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تأکید بر توجه محتوایی در جشن‌های هفته وحدت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:




تأکید بر توجه محتوایی در جشن‌های هفته وحدت خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن‌های هفته وحدت در استان، گفت: بکوشیم که در این جشن ها بیشتر به محتوا و فرهنگ سازی توجه شود که لازمه آن، ورود همه جانبه دستگاه های جهت دهنده و فرهنگی استان است.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی این استان، با بیان ضرورت گرامیداشت هفته وحدت بر تحقق عملی مسأله وحدت تأکید کرد و اظهار داشت: از آن جایی که وحدت، ریشه های اسلام و انقلاب را مستحکم می کند، بنابراین باید برای تحقق هر چه بیشتر آن برنامه ریزی کنیم و از دادن بهانه به دشمنان اسلام خودداری کنیم چرا که آنها راه ضربه زدن به انقلاب و اسلام را در تفرقه می بینند.
 
حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر این که باید وحدت را به مرحله عملیاتی برسانیم، تصریح کرد: اگر عقلانیت بر عالم اسلام و تشییع حاکم شود، به یقین آسیب‌ها شناسایی و وحدت محقق می شود.
 
امام جمعه شهرکرد با تأکید بر برگزاری هر چه باشکوه تر جشن های هفته وحدت در استان، ابراز داشت: بکوشیم که در این جشن ها بیشتر به محتوا و فرهنگ سازی توجه شود که لازمه آن، ورود همه جانبه دستگاه های جهت دهنده و فرهنگی استان است.
 
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در ادامه به در پیش بودن دهه فجر اشاره کرد و با تأکید بر توجه همگانی به این یوم الله، اظهار داشت: بالندگی امروز ما به انقلاب اسلامی به جهت عمرانی و آبادانی ها نیست بلکه ما به این انقلاب می بالیم که در سایه آن، اسلام جانی دوباره گرفت.
 
رییس شورای استانی حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری با تأکید بر این که برنامه های دهه فجر باید بر روی این محتوا متمرکز شوند، تصریح کرد: بکوشیم که نقش احیا کنندگی اسلام توسط انقلاب در همه جامعه به یک باور ایمانی تبدیل شود که اگر این شد، جهت انقلاب به خوبی تبیین شده است.
 
رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در ادامه به آسیب‌های عزاداری های ماه محرم و صفر این استان اشاره کرد و افزود: نباید به سادگی از کنار آسیب‎های عزاداری بگذریم، البته مواظب باشیم که به همه آسیب ها هم با یک دید نگاه نکنیم؛ تنها بر روی آسیب هایی باید متمرکز شویم که پشت سر آن ها دشمن قرار گرفته است.
 
حجت الاسلام والمسلمین نکونام بالا بردن شرح صدر در عزاداری‌ها را از ضروریات خواند و گفت: این که با عزاداری ها بخواهیم چکشی برحورد کنیم، نمی شود، بکوشیم که فرهنگ سازی در عزاداری ها نقش خود را به خوبی پیدا کند که اگر فرهنگ به باور تبدیل شد، دیگر جای نگرانی نیست./9457/پ202/س



۱۳۹۲/۱۰/۲۶






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن