تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه منافق اين است كه بدى اش ناراحتش نمى كند و خوبى اش او را خوشحال نمى سازد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804660383




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دايي: از خدا مي‌خواهم دشمنان باسواد شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: دايي: از خدا مي‌خواهم دشمنان باسواد شوند
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در قبال مدارک رو شده توسط باشگاه راه‌آهن واکنش نشان داد.

علي دايي در خصوص ارائه برخي اسناد و مدارک توسط مسئولان باشگاه راه‌آهن عليه خود اظهار داشت: پس از اينکه روز گذشته به من اطلاع داده شد که مسئولان باشگاه راه‌آهن مدارکي را در خصوص من روي سايت خود به عنوان پاسخ باشگاه راه‌آهن به دايي در واکنش به مصاحبه من گذاشته‌اند من بدون اينکه مطالب را نگاه کنم جواب لازم را دادم.

به گزارش فارس، سرمربي پرسپوليس يادآور شد: اما امروز سعي کردم مدارک آقايان را به دقت بررسي کنم که خدا را شکر باز هم همه چيز مشخص شد.

وي افزود: طبق اسناد و مدارک منتشره آقايان، پولي را که ما جمع کرده بوديم بالغ بر 5 ميليون و 200 هزار تومان بود و پول‌هايي که پرداخت شده از طرف ما 24 ميليون و 700 تومان طبق مدارک آقايان است پس اگر اين ارقام را کنار هم بگذاريد آقايان به جاي متهم کردن من خودشان را متهم کرده‌اند و تازه بايد 19 ميليون و 500 هزار تومان به من بدهند چون من از جيبم طبق سند آقايان خرج کرده‌ام.

دايي ادامه داد: من هميشه مي‌گويم خدا انشاء‌الله دشمنان را باسواد کند تا اين طور اشتباه نکنند. ما 5 ميليون و 200 هزار تومان از کمک‌ها جمع کرده‌ايم و طبق سند آقايان 24 ميليون و 700 هزار تومان هزينه کرده‌ايم. باز هم طبق سند آقايان 19 ميليون و 500 هزار تومان من از جيبم هزينه کردم پس آقايان به من به حساب کتاب خودشان بدهکار هستند. من در نامه‌هاي منتشره به آقاي اکبري اعلام کردم رسيدگي شود. چيزي مبني بر اقدام و انجام کار که ننوشته‌ام اما حالا مي‌خواهند با سندي که خودشان را محکوم مي‌کند من را محکوم کنند. پس بهتر است آقايان بيشتر دقت کنند و حداقل سندي را که عليه کسي منتشر مي‌کنند آن هم در رسانه‌ها بيشتر روي آن دقت کنند. کاري ندارد دو نفر را بياورند متوجه همه چيز خواهند شد نه اينکه با اين کارها آبروي خود را ببرند.

دايي خاطر نشان کرد: آقايان محترم اگر مي‌خواهيد سندي بزنيد با کمک افراد باسواد مطالعه کنيد، اگر مي‌خواهيد سندي بزنيد کاري ندارد دو دوتا چهارتا کنيد و با مشورت با چند فرد کار بلد مدارک خود را عليه کس ديگر انتشار بدهيد تا اينطور دچار مشکل نشويد. مگر در آن باشگاه دو حسابدار نيست که همه چيز را بررسي و حساب و کتاب کند تا شما اينطور خود را دچار مشکل نکنيد.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس خاطر نشان کرد: البته من طبق گزارشي که به کميته انضباطي فدراسيون فوتبال داده‌ام در اظهاراتم در صفحه 6 خط 12 همه چيز را بيان کرده‌ام و اين موضوعات هم در کميته انضباطي موجود است اما آقايان باز هم در حساب و کتاب خود دچار مشکل شده‌اند.

وي افزود: حساب و کتاب آقاي اکبري دوست آقايان طوري بوده که ما 5 ميليون و 200 جمع کرديم، 24 ميليون و 700 هزار تومان هزينه کرده‌ايم و آقايان اينجايش را ديگر نخوانده بودند. 19 ميليون و 500 از جيب من خرج شده و با يک حساب سرانگشتي اين پول را به من بدهکارند. پس به جاي اينکه بخواهيد عليه علي دايي کار کنيد کاري ندارد يک بار سند و مدارک خود را چک و يا به دو نفر بدهيد که تحصيلکرده باشند و حساب مالي را سرانگشتي بلد باشند سپس پس از جمع و تفريق مدارک خودتان را اينطوري روي سايت‌ها بگذاريد. خدا را شکر مي‌کنم که باز هم من شرمنده مردم نشده‌ام و به نظرم آقايان با اين کار خودشان را به مضحکه گرفته‌اند نه کس ديگر را.

سرمربي قرمزپوشان يادآور شد: البته تمام هواداران پرسپوليس اين را بدانند تمام تمرکز من و بچه‌هايم در اين چند روز اين است که با تمام توان به دربي 78 برويم و دل آنها را شاد کنيم و به فکر هيچ چيز ديگر نيستيم. دوست داريم روز جمعه بهترين بازي خودمان را در فصل جاري در دربي 78 به هواداران هديه بدهيم تا انشاء‌الله در اين بازي بزرگ دل آنها را شاد کنيم. اين تمام هدف اصلي ما است و به غير از اين به هيچ چيز ديگر فکر نمي‌کنيم. اميدوارم که روز جمعه با توجه به انگيزه بالاي بچه‌هايم و کمک هواداران به 3 امتياز دربي برسيم.

سرمربي قرمزپوشان در پايان يادآور شد: من ديگر دوست ندارم در مورد اشتباهات آقايان راه‌آهني حرفي بزنم چون فکر کنم با صحبت‌هايم همه همه چيز را متوجه شدند. آقايان با ديدن سندهايي که چاپ شده مشخص است که باز هم خودشان را محکوم کرده‌اند. آقايان اين را بدانيد من هر چه دارم از خداي بزرگ است و چون هميشه در کارهايم راه راست را پيش گرفته‌ام هر که مي‌خواهد من را دچار مشکل کند و حرفش ناحق است خودش اين بلاها به سرش مي‌آيد. مي‌توانيد اين را در اسناد و مدارک منتشره آقايان ببينيد. مطمئن باشيد يک درصد هم نمي‌توانند من را به حاشيه ببرند حتي با چاپ کردن اين چيزها که عليه خودشان تمام شد. من الان فقط به موفقيت پرسپوليس فکر مي‌کنم تا آخر فصل مقابل اين هواداران رو سفيد باشيم.

سه شنبه 1392/10/24 17:21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن