تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ کس کامل نمی شود مگر هر که را خدا دوست دارد دوست داشته باشد و آن که را خدا دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818966091




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدايي: با بضاعت كمي كه داشتيم حضور در جمع 4 تيم پاياني موفقيت بزرگي است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: خدايي: با بضاعت كمي كه داشتيم حضور در جمع 4 تيم پاياني موفقيت بزرگي است
سرپرست تيم كشتي آزاد گاز مازندران گفت:در حالي به ديدار نيمه نهايي ليگ برتر كشتي آزاد رسيديم كه از هر نظر با ساير تيم هاي حاضر در اين مرحله قابل قياس نيستيم.
مجيد خدايي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ضمن بيان اين مطلب افزود:با توجه به بودجه اي محدودي كه داشتيم يك تيم جوان را آماده حضور در مسابقات ليگ برتر كرديم و خوشبختانه با اين اوصاف تا همين جاي كار نيز نتيجه لازم را كسب كرده ايم.

وي تصريح كرد:حضور در جمع 4 تيم پاياني رقابتهاي ليگ براي ما كمتر از قهرماني نيست چرا كه اگر بضاعت تيم گاز را با 3 تيم ديگر حاضر دراين مرحله قياس كنيد به راحتي متوجه هزينه هاي ميلياردي آنها در مقابل بودجه ميليوني ما خواهيد شد.

دارنده مدال برنز جهان در ادامه عنوان كرد:ما با توجه به مصوبه شوراي عالي ورزش گاز نمي توانستيم از كشتي گيران خارجي استفاده كنيم و بر اساس بودجه اي كه داشتيم مجبور شديم از كشتي گيران جوان در تيم خود بهره ببريم اما در مقابل تيم هايي كه به دور بعدي مسابقات رسيدند همگي در تركيب خود از كشتي گيران عنوان دار جهان استفاده مي كنند.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا اصلا فكر مي كردند كه به مرحله بعدي مسابقات برسند گفت:درست است تيم ما جوان بود اما باتوجه به انگيزه و شادابي كه در ميان بچه ها وجود داشت توقع داشتيم خيلي زودتر تكليف حضورمان به دور بعدي مشخص شود،به هرحال در دور رفت از آنجايي كه تيم مقداري دير بشته شده نا هماهنگي هايي وجود داشت كه خوشبختانه در دور برگشت بچه ها جبران كردند و همين امر باعث شد جزء چهار تيم پاياني رقابتهاي ليگ باشيم.

سرپرست تيم كشتي آزاد گاز مازندران درباره اين كه آيا برنامه اي براي رسيدن به فينال دارند يا خير اظهار داشت: در كشتي هيچ چيز قابل پيش بيني نيست به همين منظور با بضاعتي كه داريم در مقابل تيم خونه به خونه بابل در مرحله نيمه نهايي به همه توان حاضر خواهيم شد در نهايت نيز اميدورام نتيجه قابل قبولي را كسب كنيم هر چند همانطور كه گفتم تا همين جاي كار نيز از بچه ها و كادر فني رضايت كامل داريم.

انتهاي پيام/

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن