تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى الله عليه و آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802707640




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واگذاری شراکتی نمایشگاه بین المللی به شهرداری تهران/ اتصال محوطه داخلی نمایشگاه به ميدان شهید بهشتی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مدیرعامل نمایشگاه بین المللی خبر داد:
واگذاری شراکتی نمایشگاه بین المللی به شهرداری تهران/ اتصال محوطه داخلی نمایشگاه به ميدان شهید بهشتی
اسفهبدی با بیان اینکه نمایشگاه بین المللی به صورت شراکتی و نه صد درصدی به شهرداری تهران واگذار می‌کند گفت: با توافقاتی که صورت گرفته قرار است محوطه داخلی نمایشگاه به خیابان شهید بهشتی متصل شود.
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ حسین اسفهبدی رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی در نخستين نشست خبری خود از واگذاری شراکتی این نمایشگاه به شهرداری تهران خبر داد و اظهار داشت: با تعاملی که با شهرداری صورت گرفته این واگذاری البته نه به صورت صد در صدی بلکه با حاکمیت دولت در دستور کار است و درصد مشارکت و سهام بسته به میزان سرمایه‌گذاری طرفین دارد. 

وی افزود: در این صورت سهام ممتاز که شامل انتخاب هیئت‌مدیره می‌شود در حیطه ما خواهد بود. 

اسفهبدی به برگزاری نمایشگاه‌های بزرگ در شهر آفتاب و شهر پرند اشاره کرد و افزود: با تکمیل این پروژه‌ها از این به بعد نمایشگاه‌های بزرگ در این دو شهر برگزار خواهد شد که البته تاکنون شهر آفتاب ۷۵ درصد پیشرفت داشته است.
 
وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه اکسپو در شهرمیلان، تصریح کرد: این نمایشگاه فرهنگی با محوریت تغذیه زمین و انرژی برای حیات (مواد غذایی) با اهداف گرسنگان جهان به نصف و نوآوری‌های غذایی و کاهش مرگ و میر ناشي از کمبود غذا در مارس ۲۰۱۵ برگزار خواهد شد. 

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی افزود: مساحت زمین ایران در این نمایشگاه ۱۹۱۰ متر و بین سایت آلمان و سوئیس قرار دارد. 

اسفهبدي از وجود 28 سایت نمایشگاهی در کشور خبر داد و گفت: پنج تا شش نمایشگاه در شهرهای تبریز، خراسان، شیراز و اصفهان فعالند و مابقی غیر فعال به کار خود ادامه می‌دهند که به دنبال دریافت مصوبه قانونی از مجلس هستیم تا این سایت‌ها منسجم و زیر مجموعه شرکت نمایشگاه‌ها شوند.

وی در خصوص بار ترافیکی نمایشگاه اظهار داشت: توافق شده دو خروجی از نزدیک‌ترین پل روگذر به نمایشگاه برای ورود به مسیر چمران شمال و چمران جنوب در نظر گرفته شود و در کنار آن در نزدیکی پارکینگ طبقاتی نمایشگاه خیابانی ساخته شود که محوطه داخلی نمایشگاه را به خیابان شهید بهشتی متصل می‌کند. 

*افزایش ۲۵ درصدی بخش ریالی نمایشگاه

اسفهبدی با بیان اینکه ازسال ۸۵ تاکنون قیمت‌های نمایشگاه تغییری نکرده است گفت: بخش ریالی را از ابتدای سال ۹۳، ۲۵ درصد افزایش و بخش ارزی را البته به جز نمایشگاه نفت بین ۱۰ تا ۳۶ درصد کاهش خواهیم داد. 

وی افزود: همچنین مجوز نمایشگاه داران را سه تا پنج ساله خواهیم نمود و تقویم پنج ساله‌ای را در سایت قرار می‌دهیم. 

وی ادامه داد: البته اولویت ما تشکل‌هایی هستند که در نوع برگزاری نمایشگاه ابتکار داشته باشند. 

اسفهبدي هم‌چنين در رابطه با کاهش حضور شرکت‌های به نام خارجی در نمایشگاه‌های بین المللی ایران و حضور شرکت‌های بزرگ ایرانی در نمایشگاه‌های بین المللی دنیا تاکید کرد: به دلیل تحریم‌ها و مشکلات بانکی ورود شرکت‌های خارجی به نمایشگاه سخت و کم شده است اما با توافقات صورت گرفته و اثرات مثبت آن پیش بینی می‌شود خارجی‌ها حضور پررنگ‌تری در نمایشگاه‌های آینده داشته باشند و نتیجه آن را می توان در نمایشگاه بین المللی نفت مشاهده کرد.
 
مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی از توافق صورت گرفته با برخی از کشورهای تراز اول دنیا در رابطه با برگزاری نمایشگاه خبر داد و گفت: توافق صورت گرفته با دولت‌های برخی از کشورها و ایران برای حضور در نمایشگاه‌های بین المللی یارانه اختصاص دهند تا کمکی برای حضور تجار و شرکت‌های بازرگانی باشد.

اسفهبدی به برگزاری نمایشگاه‌های اختصاصی در خارج از کشور اشاره کرد و افزود: در اسفندماه نمایشگاهی را در کشور ترکمنستان با حضور وزیر افتتاح خواهیم کرد که البته استقبال خوبی نیز تاکنون از سوی شرکت‌های تولیدکننده از این نمایشگاه شده است.

 وی همچنین از توافق اولیه برای راه اندازی ایستگاه مترو در نمایشگاه تهران خبر داد و افزود: خط هفت مترو که قرار بود در میدان صنعت پایان یابد در نمایشگاه تهران ایستگاه خواهد داشت و نکته مثبت این خط تقاطع با دیگر خطوط متروی تهران است.
 
مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی همچنین در رابطه با نمایشگاه‌های فصلی گفت: در گذشته به دلیل کاهش بار ترافیکی نمایشگاه‌های فصلی را تا ساعت 10 شب ادامه می دادیم و کنترل‌های سفت و سخت بر روی قیمت باعث تاثیر بسزایی بر اقتصاد خانواده داشت،‌البته اگر شهر آفتاب به بهره برداری برسد می توان نمایشگاه‌های فصلی را در آن محل برگزار کرد.

انتهاي پيام/







تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن