تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):چه چيز مانع مى شود كه هر گاه بر يكى از شما غم و اندوه دنيايى رسيد، وضو بگيرد و به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802882298




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عابدینی: من از مسئولان درخواست یک میلیارد تومان کردم/ محجوب به دلیل ضمانت بانکی از خرید داماش منصرف شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
عابدینی: من از مسئولان درخواست یک میلیارد تومان کردم/ محجوب به دلیل ضمانت بانکی از خرید داماش منصرف شد
مدیرعامل باشگاه داماش گیلان درباره جلسه‌اش با مسئولان گیلان گفت: من در این جلسه به مسئولان پیشنهاد دادم که یک میلیارد به باشگاه داماش بدهند تا ما هزینه‌های باشگاه را پرداخت کنیم.
امیر عابدینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به نظر من مسئولان برای فروش سهام باشگاه داماش گیلان هم باید اقداماتی انجام دهند، براین اساس، قرار شد که نمایندگان مجلس استان گیلان با استاندار دیداری داشته باشند تا مشکلات باشگاه داماش گیلان را به استحضار استاندار برسانند. مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در ادامه اظهار داشت: همچنین مسئولان استان گیلان قرار است با اژه‌ای دیداری داشته باشند تا اقدامات قضایی برای طرف شدن مشکلات باشگاه داماش صورت گیرد. وی بیان داشت: به هر حال من امیدی به برطرف شدن مشکلات داماش ندارم چراکه تا الان عملی از سوی مسئولان ندیدم. عابدینی تصریح کرد: مسئولان استان گیلان قصد دارند دفتر باشگاه داماش گیلان را بفروشند. به هر حال دفتر باشگاه 2 سال در اجاره ما است و می‌توانیم تا 2 سال دیگر هم در این دفتر باشیم. وی در ادامه اظهار داشت: دفتر باشگاه داماش گیلان متعلق به مه‌آفرید مالک سابق داماش گیلان است. براین اساس، مسئولان قصد دارند این دفتر را بفروشد بر این اساس، ما می‌توانیم به دفتری که متعلق به باشگاه است منتقل شویم. مدیرعامل باشگاه داماش گیلان درباره نتیجه مسائل پشت پرده فوتبال بیان کرد: تاج رئیس سازمان لیگ به طور جدی پیگیر اقدامات غیرقانونی چند تن از مسئولان سازمان لیگ است به هر حال چند نفر از مسئولان سازمان لیگ حقوق‌بگیر باشگاه‌ها هستند و این موضوع هم توسط من رمزگشایی شد.
عابدینی درباره پیشنهاد محجوب برای خرید باشگاه داماش گیلان بیان کرد: محجوب قبل از خرید سهام باشگاه ملوان بندرانزلی قصد خرید سهام باشگاه داماش گیلان را داشت به هر حال باشگاه داماش در اختیار قوه قضائیه است و آن‌ها از محجوب درخواست ضمانت بانکی کردند که وی از خرید سهام داماش گیلان منصرف شد. بر این اساس محجوب با من مشکلی نداشت بلکه به خاطر ضمانت بانکی از خرید داماش منصرف شد.
وی در باره گفته‌های مایلی کهن مبنی بر کسب 650 هزار تومان در ازای ترانسفر جهانبخش به اروپا گفت: ما از ترانسفر جهانبخش 210 یورو گرفتیم که 2 شرکت دولتی فولاد نوشهر و فولاد خوزستان ارز دریافتی را تبدیل به ریال کردند و به ما دادند.
مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در ادامه اظهار داشت: بر این اساس ترانسفر جهانبخش به اروپا به پول ما 850 میلیون شد که آن را به حساب باشگاه ریختم. مایلی کهن باید به خاطر گفته‌ها نادرستش معذرت خواهی کند. مایلی کهن اطلاعات کافی ندارد بهتر است که صحبت نکند. باشگاه داماش تحت نظر دستگاه قضایی است و پول‌ها به حساب باشگاه ریخته می‌شود و از ترانسفر جهانبخش چیزی نصیب من نشده است.
عابدینی تصریح کرد: به هر حال مایلی کهن عادت دارد که صحبت‌های بدون مدرک و دلیل انجام دهد براین اساس من از وی شکایتی ندارم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که مشکلات مالی داماش گیلان هرچه سریعتر برطرف شود.
انتهای پیام/





تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن