تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فاطمه پاره وجود من است، هر که او را بیازارد مرا آزار داده و هر که او را خوشحا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820276058




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهنگ وقف چشمه ساز خیرخواهی خدا پسندانه است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: عضور مجلس خبرگان رهبری:
فرهنگ وقف چشمه ساز خیرخواهی خدا پسندانه است
نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرنگاران رهبری گفت: وقف کار نیکی است که در ساماندهی زندگی فردی و اجتماعی نقش مهمی دارد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، آیت اله سید محمد شاهچراغی افزود: این سنت حسنه همچون چشمه سار خیر خواهی خدا پسندانه و مردم گرایانه در زمینه‌های مختلف به جریان خود ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: همه بزرگان دین اسلام هم خودشان موقوفه داشتند و هم از مردم خواسته‌اند تا برای جلب رضایت الهی و رفع نیازمندی‌هایی که برای عموم جامعه مهم است، وقف کنند.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرنگاران رهبری تصریح کرد: حضرت علی (ع) شاید بیش از همه ائمه معصوم(ع) موقوفه دارند و چاه هایی که ایشان آباد و سپس وقف می‌کردند، بسیار زیاد بوده و زبانزد عام و خاص است.

آیت اله چراغچی خطاب به کارکنان اداره کل اوقاف و خیریه استان سمنان اظهار داشت: این توفیق بزرگی است که شما پاسدار موقوفات هستید و باید تلاش کنید تا عواید حاصل از موقوفه‌ها به درستی مصرف شود.

وی با تاکید بر این‌که فرهنگ وقف باید روز به روز در جامعه ترویج یابد، خاطرنشان کرد: امروز وقف برای موارد مختلفی از جمله تحصیل، مداوای بیماران، فعالیت‌های قرآنی، تهیه جهیزیه برای افراد نیازمند، سالمندان، معلولان، یتیمان و بسیاری موارد دیگر انجام می‌شود.
انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن