تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك عالم برتر از هزار عابد و هزار زاهد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819421328




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام آمادگی عزت الله‌ انتظامی برای بازیگری


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
اعلام آمادگی عزت الله‌ انتظامی برای بازیگری




انتظامی که به دلیل آلودگی هوای تهران همچنان خانه نشین است گفت: با شرایط فعلی جسمانی من، هم اکنون بهترین زمان برای ساخت فیلم «قطار زمستانی» است چون تمام داستان فیلم در قطاری می‌گذرد که از هامبورگ به ورشو لهستان می‌رود و من حدود 15 روز در این قطار کار دارم.





شبکه ایران: انتظامی که به دلیل آلودگی هوای تهران همچنان خانه نشین است گفت: با شرایط فعلی جسمانی من، هم اکنون بهترین زمان برای ساخت فیلم «قطار زمستانی» است چون تمام داستان فیلم در قطاری می‌گذرد که از هامبورگ به ورشو لهستان می‌رود و من حدود 15 روز در این قطار کار دارم.

او همچنین گفت: اگر سینایی با یک تهیه‌کننده خوب به توافق برسد همین حالا آماده هستم در این فیلم بازی کنم چون «قطار زمستانی» که موقعیت تهران را در زمان جنگ جهانی دوم نشان می‌دهدکار فوق‌العاده‌ای خواهدشد.

آقای بازیگر ادامه داد: علاقه دارم این کار را انجام دهم چرا که کار با سینایی ارزشمند است و دوست دارم کارهای آخرم را  با چنین کارگردان‌های بزرگی انجام دهم.
انتظامی گفت: من عاشق کار با چنین آدمهایی هستم؛‌ آدم‌هایی که استوار می‌مانند و همواره خودشان هستند.

این بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون خاطرنشان کرد: فیلمسازانی مثل سینایی آدم‌های بزرگی هستند؛ انسان‌هایی که زمانی در اوج بودند ولی حالا هیچ صحبتی از آنها در میان نیست.
خسرو سینایی که در انتظار تامین بودجه برای ساخت فیلم است نیز پیش از این در گفت‌وگویی با شبکه ایران با ابرازعلاقمندی برای همکاری با عزت الله انتظامی اظهار امیدواری کرده بود که شرایط این همکاری هر چه سریعتر فراهم شود.

شرایطی که به گفته سینایی خارج از اختیارات اوست اما به نظر می‌رسد با قول‌ مساعد رئیس سازمان سینمایی برای پیگیری آن بزودی محقق شود تا  پس از حدود یک دهه شاهد آشتی این فیلمساز خوش قریحه با سینمای ایران باشیم.

او در این باره می‌گوید: آرزو می‌کنم «قطار زمستانی»طی امسال ساخته شود و ما بتوانیم برای سال آینده فیلم را آماده داشته باشیم. مقدورات من فعلا در حد امیدواری به یک همکاری عمومی است. فکر می‌کنم «قطار زمستانی» طرحی است که نه فقط در سطح داخلی بلکه در سطح بین‌المللی هم برای خیلی‌ها جذاب خواهد بود بر اساس تجربه‌ای که در ساخت «مرثیه گمشده» داشتم پی بردم که چقدر یک طرح می‌تواند هم از نظر شناخت بین‌المللی نسبت به انسانیت و مردم‌نوازی ایرانی جالب باشد و هم به لحاظ سرنوشتی که بخشی از تاریخ یک ملت است.

«قطار زمستانی» که خسرو سینایی قصد دارد آن را با مشارکت لهستان و بنیاد سینمایی فارابی بسازد به مهاجرت گروه کثیری از لهستانی‌ها از جمله زنان و کودکان در دوران جنگ جهانی دوم از شوروی سابق به ایران و ماجراهای پس از آن می‌پردازد.






تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن