تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819838806




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشریح نحوه درگذشت اکبر پرورش از زبان رئیس بیمارستان شهید آیت‌الله صدوقی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
تشریح نحوه درگذشت اکبر پرورش از زبان رئیس بیمارستان شهید آیت‌الله صدوقی

تشریح نحوه درگذشت اکبر پرورش از زبان رئیس بیمارستان شهید آیت‌الله صدوقی
رئیس بیمارستان شهید آیت‌الله صدوقی اصفهان درباره نحوه درگذشت استاد پرورش گفت: ایست قلبی و انتشار عفونت در بدن ایشان، علت مرگ استاد علی‌اکبر پرورش بود.
به گزارش نامه نیوز، سیدرضا مرتضویان بعدازظهر امروز در گفت‌و‌گو با فارس در اصفهان اظهار کرد: از 2 ماه پیش حال عمومی استاد علی‌اکبر پرورش به وخامت گرایید و از روز پیش ما سعی کردیم که از دستگاه تنفس برای احیای ایشان استفاده  کنیم، ولی به دلیل نارسایی کلیه‌ها و عفونتی که در بدن ایشان منتشر شده بود این اتفاق روی نداد و این مسئله باعث شد که نارسایی کبد نیز در جسم ایشان پدیدار شود. وی اذعان داشت: از ظهر روز پنج‌شنبه حال استاد پرورش وخیم شد و تیم پزشکی ایشان تمام تلاش خود را برای بازگشت سلامتی به ایشان مصروف داشت و تمام اقدامات را بر روی ایشان انجام داد، ولی لحظه به لحظه ضربان قلب ایشان کم می‌شد و به مرور زمان درمان‌های پزشکی صورت گرفته بر روی ایشان نتیجه‌بخش نبود. مرتضویان با تشریح نحوه درگذشت ایشان گفت: کاهش ضربان قلب باعث شد پزشکان و تیم پرستاری بیمارستان از ساعت 9 تا 9:30 تمام اقدامات لازم را برای احیای ایشان به کار بندند تا وضعیت حال جسمی ایشان به حالت طبیعی بازگردد، ولی علی‌رغم اقدامات درمانی که انجام شد، پزشکان و متخصصان پزشکی و تیم پرستاری نتوانستن کاری برای ایشان انجام دهند و در نهایت در ساعت 11:30 قلب ایشان از کار ایستاد و به ملکوت اعلی پیوست. رئیس بیمارستان شهید آیت‌الله صدوقی در پایان از سوی کلیه کارکنان و اعضای تیم پزشکی و کادر بیمارستان شهید صدوقی، این ضایعه را به محضر خانواده استاد پرورش، دوستان و دوستداران و همه مردم اصفهان تسلیت گفت.



1392/10/6





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن