تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دنيا سراى بلا و گرفتارى و محل گذران زندگى و زحمت است خوشبختان از آن دل كنده‏اند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798689028




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فیلم پرحاشیه سال گذشته امسال راهی فجر شد/ اثری سیاسی درباره انتخابات سال 88


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
فیلم پرحاشیه سال گذشته امسال راهی فجر شد/ اثری سیاسی درباره انتخابات سال 88

فیلم پرحاشیه سال گذشته امسال راهی فجر شد/ اثری سیاسی درباره انتخابات سال 88
نسخه نهایی فیلم "آشغالهای دوست داشتنی" به تهیه کنندگی و کارگردانی محسن امیریوسفی به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر تحویل داده شد.
به گزارش نامه نیوز، با به پایان رسیدن مرحله اول صداگذاری فیلم توسط محمدرضا دلپاک در استودیو "مون" و در آخرین فرصت ارایه، این فیلم اوایل هفته گذشته به دبیرخانه جشنواره فجر تحویل داده شد.
امید می‌رود اولین رونمایی از فیلم "آشغالهای دوست داشتنی" در جشنواره فیلم فجر باشد. داستان "آشغالهای دوست داشتنی" در مورد خانواده‌ای است که یک شب فرصت دارند مشکل مادر خانواده را حل کنند. بازیگران فیلم عبارتند از شیرین یزدانبخش، حبیب رضایی، هدیه تهرانی، نگارجواهریان، اکبرعبدی، صابرابر ، شهاب حسینی. دیگر عوامل فیلم عبارتند از نویسنده،کارگردان و تهیه کننده: محسن امیریوسفی. مدیرفیلمبرداری:تورج اصلانی. تدوین: مصطفی خرقه پوش، طراحی چهره پردازی و مجری طرح: سعید ملکان، طراحی و ترکیب صدا: محمدرضا دلپاک، مسئول صحنه ولباس: فریبا رهبر، جلوه های ویژه کامپیوتری: پیام نبوتی، صدابردار: محمود سماک باشی. این فیلم سال گذشته نیز قرار بود در جشنواره فجر حضور یابد که به دلایلی این اتفاق نیفتاد ولی از آنجا که دلایل روشن و قانع‌کننده‌ای برای عدم حضور در فجر پارسال ارائه نشد این مساله مطرح شد که فیلم به دلیل سوژه آن که به اتفاقات سال 88 برمی‌گردد، توقیف شده است. تا به حال جز خلاصه داستان یک خطی از فیلم به رسانه‌ها داده نشده است اما خبرها حاکی از آن است که فیلم در مورد وقایع خاص انتخابات سال 88 است. طبق اخبار غیررسمی داستان آشغال‌های دوست‌داشتنی در خانه یک پیرزن که با دختر میانسالش زندگی می‌کند، می‌گذرد. در یکی از روزهای بعد از انتخابات که تجمع مخالفان انتخابات و معترضان در خیابان‌های تهران برقرار است عده‌ای از تجمع‌کنندگان فراری از دست نیروهای امنیتی وارد خانه پیرزن می‌شوند و در آنجا مخفی می‌شوند. بعد از خروج از خانه متوجه علامتی بر روی درب خانه پیرزن می‌شوند و طبق شایعه‌های آن روزها به پیرزن خبر می‌دهند که آنها احتمالا در روزهای آینده به خانه او مراجعه خواهند کرد و آن‌جا را می‌گردند پس به پیرزن هشدار می‌دهند که اگر در خانه‌اش چیز مشکوک و مساله سازی دارد آن را از خانه خارج کند تا مشکلی برایش به وجود نیاید و داستان تازه از اینجا شروع می‌شود.

بر اتاق خانه پیرزن سه قاب عکس از سه مرد وجود دارد. مرد اول پسر پیرزن است که در جنگ شهید شده است. قاب عکس دوم متعلق به برادر اوست که جزء منافقانی بوده است که در جریان اتفاقات دهه شصت اعدام می‌شود و قاب عکس دوم هم متعلق به همسر پیرزن است که ظاهرا از طرفداران مصدق بوده است که در جریان کودتای 28 مرداد برایش اتفاقی می‌افتد.

به گزارش مهر، روند داستان به گفتگوی خیالی این سه نفر با پیرزن در جریان شبی می‌گذرد که او خیال می‌کند فردا به سراغش خواهند آمد. این گفتگوها ظاهرا نکات خاصی از تاریخ انقلاب و وضعیت جامعه ایران را بیان می‌کند و انتقادات صریحی از این دوران است.



1392/10/6





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن