تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802802733




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران در فیسبوک: چرا ظریف محتوای گفتگوی تلفنی با جان کری را نمی‌گوید/ نمایندگانی که با 5 میلیون خریداری می‌شوند/ اسنودن موچکریم!


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
ایران در فیسبوک: چرا ظریف محتوای گفتگوی تلفنی با جان کری را نمی‌گوید/ نمایندگانی که با 5 میلیون خریداری می‌شوند/ اسنودن موچکریم!

ایران در فیسبوک: چرا ظریف محتوای گفتگوی تلفنی با جان کری را نمی‌گوید/ نمایندگانی که با 5 میلیون خریداری می‌شوند/ اسنودن موچکریم!
وقتی یک نماینده مجلس را در جریان استیضاح مرحوم کردان با 5 میلیون خرید کردند، اگر این عزیزان در دشت کربلا بودند معلومه کدوم طرف بودند کل یوم عاشورا کل ارض کربلا.» به گزارش نامه نیوز، وقتی سوژه خاصی دم دست کاربران شبکه های اجتماعی علی الخصوص Facebook نباشد، از هر سویی سخن به میان خواهد آمد.

مثل روز گذشته که یکی از کاربران نوشت: « دولت قبل در هفته آخر کاری خود نمایشگاه بین‌المللی را بدون طی مراحل قانونی به صداوسیما واگذار کرد. صداوسیما هشت سال نمایشگاه بین‌المللی را می‌خواست و به او ندادند و به یک باره هفته آخر کاریِ دولت آن را به صداوسیما دادند. خب! مشخص است که دولت جدید نمایشگاه را به صداوسیما نخواهد داد و این یعنی گذاشتن یک مین در رابطه میان صداوسیما و دولت جدید. شرکتی به نام ... دوازده هزار و پانصد میلیارد تومان قیمت دارد. دولتِ قبل در هفته آخر شرکت را به مبلغ پانصد میلیارد تومان یک ارگان دیگر واگذار کرد. بازهم مشخص است که دولت بعدی آن را ابطال می‌کند و این می‌شود مین‌گذاری در رابطه آن ارگان و دولت تازه.»

این می شود دست مایه قرار دادن هر موضوعی محض گذاشتن Status در صفحه Facebook. البته نظر بعدی که به آن اشاره خواهد شد، کمی به مسائل روز مربوط است. خانمی نوشت: « چند روزه در این فکرم که دکتر ظریف که گفته بود همه چی رو درباره مذاکرات صادق و شفاف به مردم می گه و اون ها رو محرم ترین می دونه، پس چرا مذاکرات تلفنی با جان کری (بخوانید دشمن تا مرفق رنگین از خون بی گناهان و کودکان مظلوم ) را به طور شفاف علنی نمی کنه و می خواهد از مردمی که به او امید دارند مخفی کند؟ و سخنگوی وزارت خارجه اعلام می کنه این مذاکرات محرمانه است !!!!!!!! آیا محرمانه برای مردم شریف ایران یا برای دشمنان ایران؟؟؟؟؟؟؟در هر صورت دشمن ایران که از مذاکرات با خبر است؛ پس احتمالا مردم ایران هستند که نامحرمند!!!!!!!!!نکند..............فکر می کند که جان کری هم این مذاکرات رو به رژیم غاصب اسرائیل نمی رساند.....گوش شیطون کر.........»

کاربری نیز در مقابل Comment خود را این طور نوشت: « درست می فرمایید؛ در کشوری که مذاکرات را جلیلی شفاف به اطلاع مردم می رساند و در همه نهادها همه چیز شفاف است، نمی دانم چرا ظریف زبان در کام کشیده!!!!!!!!!!!»

***امتیازنامه رویترز خدمت یا خیانت ملک خان
اظهارات آیت الله علم الهدی که چند روزی است با واکنش های فراوان اهالی Facebook روبه رو شده است، هم چنان با اظهار نظر کاربران همراه است. « بعضیها از میرزا ملکم خان سکولار به عنوان مرحوم میرزا ملکم خان یاد می کنند. اما به واقع خدمات(بخوانید خیانت) این مرحوم!!!!!!!!چه چیزهایی بوده است؟ یکی از خیانت های او انعقاد قرارداد رویترز است که شرح آن را در ادامه می خوانید: امتیازنامه رویترز قراردادی بود که در زمان سلطنت ناصرالدین شاه منعقد شد و به موجب این امتیاز، ساختن هرگونه راه و راه آهن و سدها از دریای مازندران تا خلیج فارس و بهره برداری از همه معادن ایران (به جز طلا و نقره)، ایجاد مجاری آبی و قنات و کانال‌ها برای کشتیرانی یا کشاورزی؛ ایجاد بانک و هر گونه کمپانی صنعتی در سراسر ایران؛ حق انحصار کارهای عام المنفعه؛ استفاده و بهره‌برداری از جنگل ها برای مدت هفتاد سال و استفاده از گمرکات ایران به مدت بیست و پنج سال درازای پرداخت دویست هزار لیره انگلیسی و سود ۵٪ در اختیار رویتر قرار گرفت.»

*** در ایران هم اسنودن موچکریم بگوییم؟
بنا به گزارش خراسان، موضوع بعدی که توسط یکی از کاربران به آن پرداخته شد، افشاگری های اسنودن بود. «آیا ما در ایران هم "اسنودن، موچکریم! " بگوییم؟!» این کاربر ادامه می دهد: « مجمع عمومی سازمان ملل با پیشنهاد برزیل و آلمان، تصویب کرد که حق محفوظ نگه داشتن فضای خصوصی کاربران مصداق حقوق بشر است. این اقدام در پی افشای جاسوسی های گسترده آمریکا از شهروندان جهان در فضاهای مجازی رخ داده است. برزیل و آلمان از قربانیان اصلی جاسوسی های آمریکا بوده اند. در عین حال خود آمریکایی ها در روزهای ابتدایی افشای این موضوع اعلام کردند که یکی از اهداف اصلی جاسوسی ها، کاربران ایرانی بوده اند؛ تصویب این قطعنامه اگرچه اقدامات خصمانه ایالات متحده در قبال مردم ایران را هم دربر می گیرد، اما ساز و کار نهادهای بین المللی به گونه ای نیست که حداقل در کوتاه مدت بتواند جلوی جاسوسی دولت آمریکا را بگیرد؛ به نظر می رسد نمایندگی ایران در سازمان ملل هم می تواند در این باره اقدام کند؛»

با توجه به قرار گرفتن در ایام سوگواری امام حسین(ع) یکی از کاربران مطلبی را در صفحه خود منتشر کرد که به گزارش ما نیز مربوط است. در این مطلب با عنوان «قیمت خواص کوفه!» آمده است: «30 هزار دینار، رقمی بود که یزید به هر نفر اهل خواص کوفه داد و دینشان را خرید! هر دینار چهار و نیم گرم طلا. هر گرم طلا 88 هزار تومان. به پول امروز، حدود 12 میلیارد تومان. اگر در آن زمان بودیم، یار حسین می ماندیم؟!!!»

Salman نوشت: «وقتی یک نماینده مجلس را در جریان استیضاح مرحوم کردان با 5 میلیون خرید کردند، اگر این عزیزان در دشت کربلا بودند معلومه کدوم طرف بودند کل یوم عاشورا کل ارض کربلا.»Hamid نوشت: «باز هم گلی به جمال خواص کوفه که با گرفتن 30 هزار دینار دست از یاری حسین (ع) کشیدند! بسیاری مدعیان امروزی که در آغوش غرب شب به روز می رسانند که فقط به لبخندی و گلی و سوگلی، دین و وطن و شرافت خویش به یزیدیان زمان فروختند!» علی بر این باور بود که: « حمیدجان این همه پول از کجا تامین شد. مهم این است که بدانیم همان روز هم سفیرانی از کشور روم آن زمان که سمبل کشورهای غربی است پرداخت این مبلغ را بر عهده گرفتند.»

آخرین نظر گزارش امروز مربوط به مشاور فرهنگی رئیس‌جمهورحسام الدین آشنا است که یکی از کاربران این بخش از سخنان او را به اشتراک گذاشت: «من کاملا قانع هستم که آقای احمدی‌نژاد در سال ۸۸ انتخابات را برده است؛» این کاربر در ادامه نوشت: «اگر آقای آشنا با این گزاره کاملا موافق اند، به جای نقد دولت قبلی آن چنان تند و تیز باید به رای دهندگان خرده بگیرند که چرا به این چنین دولتی رای داده اند که تمام کشور را مبدل به میدان مین کند. ایشان به عنوان یک صاحب نظر حق ندارند از نقد رای دهندگان سر باز بزنند؛ چرا که بدون این نقد ما نخواهیم توانست از وضعیت بحرانی به شرایط عادی گذر کنیم.





1392/10/5





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن