تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819203090




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هزينه هاي ملي و اداره كشور كاهش يابد/ با ريخت و پاش به توليد نمي رسيم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: هزينه هاي ملي و اداره كشور كاهش يابد/ با ريخت و پاش به توليد نمي رسيم
ساري - خبرگزاري مهر: نائب رئيس اول مجلس شوراي اسلامي افزود: اگر مي خواهيد در عرصه اقتصاد در برابر دشمن بايستيد بايد هزينه هاي ملي و اداره كشور را كاهش داد و صبر در اين ميدان نياز است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حسن ابوترابي فرد ظهر پنجشنبه در يادواره 980 شهداي كارگري مازندران افزود: بايد با قدرت در مذاكرات حضور يافت و قدرتها نيز در برابر رهبري، قدرت مردم به پاي مذاكره آمدند و بايد مذاكرات قدرمند را شكل داد.

ابوترابي فرد عنوان كرد: كاهش هزينه هاي اداره كشور بايد به حداقل ممكن برسد و منابع كشور به سمت توليد رود و اشتغال و توليد ثروت ايجاد شود.

نائب رئيس مجلس شوراي اسلامي افزود: بايد مقابل دشمناني كه ايستاده اند، ايستاد وگرنه زير چكمه هاي صدامها خرد مي شويم و استقلال و شخصيت مان از بين مي رود.

وي تاكيد كرد: ايستادگي بايد همراه با عقل، تدبير، عقلاينت و برنامه، همراه با كاهش هزينه هاي ملي، زندگي و افزايش درآمد باشد و متاسفانه در اين حوزه مديران كشور برعكس عمل كرده اند.

نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه كسي كه مي خواهد برابر دشمنان بايستاد، كاهش هزنيه هاي ملي را ايجاد مي كند، گفت: در سال 84 هزينه جاري كشور حدود 25 هزار ميليارد تومان بود درحالي در سال 92 بيش از 120 هزار ميليارد تومان رسيده است.

وي اظهار داشت: با افزايش هزينه هاي ملي اراده توليد از بين رفت.

با ريخت و پاش به توليد نمي رسيم

وي گفت: تا زماني كه منابع كشور صرف پرداختها و استخدامهاي بي رويه شود به توليد نخواهيم رسيد، اينطور نبايد باشد كه اقتصاد مقاومتي را شعار دهيم و عمل نكنيم و اين اقتصاد با كمترين هزينه همراه است.

وي با مرور زندگي امير مومنان (ع) گفت: اينكه سبب شد تا مولاي متقيان برابر معاويه پيروز نشود، اين بود كه يارانش اهل صبر نبودند و مقابل كفار ايستادگي نكردند.

حجت الاسلام ابوترابي فرد با عنوان اينكه دشمن ما را رها نمي كند گفت: اگر چه در عرصه نظامي شكست خورد ولي در عرصه اقتصادي ورود پيدا كرد و آنها هويت ديني و اسلامي ما را نشانه گرفته اند و با آن سر ستيز دارند.

اين نماينده مجلس اظهار داشت: هويت نظام سلطه با هويت نظام ديني سر جنگ دارند و تا زماني كه مديريتش در دست صاحبان زر و زور و قدرتهاي شيطاني است نمي توانند با نظامي كه رهبريش فقيه عادل، اسلام شناس و متواضع در برابر خدا و بندگان خداست، پيروز شود.

مازندران پيشتاز در بزرگداشت شهدا است

نايب رئس اول مجلس شوراي اسلامي گفت: مازندران در ميدان بزرگداشت ياد و انديشه شهداي عاليقدر پيشتاز است و گام برداشتن در مسير شهدا، مسير پيشرفت كشور را هموار مي كند.

وي گفت: مومن در نگاه قرآن دو ويژگي اهل معرفت و علم دارد و آراسته به عمل صالح است و بايد جامعه تلاش كند در اين مسير قدمهاي بزرگي را بردارد.

وي اظهار داشت: به هر ميزاني كه به معرفت ما افزوده شود و رفتار ما مبتني بر علم ايمان باشد به همان ميزان از درجه بالاتر ايمان برخورداريم.

ابوترابي فرد يادآورشد: وفاي به عهد راز بقاي جامعه است و آسيبهايي كه از اين نظر به جامعه وارد شده است بايد بررسي شود و جايي كه علم، عقل و ايمان قرار دارد، انسان بايد صابر باشد و انسانهاي هواپرست هرجا كه اقتضا كند، حضور مي يابند.

نايب رئيس اول مجلس شوراي اسلامي گفت: انساني كه خداوند مربي اوست، استقامت مي ورزد و دفاع مقدس محصول اين عقيده بود و امام راحل مظهر صبر و استقامت بود.

وي گفت:بايد در برابر دشمن صبر داشت و هر دشمني اگر مقتدر باشد، اهل صبر است و بر هدفش ايستادگي مي كند و اگر مي خواهيد بر او پيروز شويد، بايد صبر پيشه كرد.

پيروزي ثمره صبر است

ابوترابي فرد بيان داشت: اگر صبر نيروهاي انقلاب و مقاوم نبود به پيروزي نمي رسيديم و پيروزي ثمره صبر در مقابل دشمنان است.

وي يادآورشد: استكبار جهاني به دنبال ساقط كردن جمهوري اسلامي است و همه قدرتهاي شيطاني دلارها هزينه كردند تا به اين هدف دست يابند و آنچه سبب شد تا صفوف متحد دشمن شكسته شود، صبر و پايداري ملت مقاوم ايران، مقام معظم رهبري، بسيجيان و شهدا بوده است.

رونمايي از تمبر يادبود و تجليل از خانواده شهداي شاخص

در اين مراسم از تمبر يادبود 980 شهيد كارگر استان مازندران رونمايي و از خانواده پنج شهيد كارگري شامل شهيد علي حسني، نورزعلي يزدانخواه، سيد مهدي مظفري، كيومرث زراعتگر و رمضانعلي پيشداديان تجليل شد.

كد خبر: 2202852

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۵ - ۱۳:۱۶

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن