تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):اى آن كه يادش مايه شرافت و بزرگى ياد كنندگان است و اى آن كه سپاسگزاريش موجب دست يافت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805027045




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وقتي هاشمي در چشم رسايي عزيز مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: وقتي هاشمي در چشم رسايي عزيز مي‌شود
حميد رسايي نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در يادداشتي با اشاره به رفتار هيات پارلمان اروپا در ديدار با مقامات ايراني گفت: چرا كار بايد به جايي برسد كه نماينده كفر اينطور به خودش جرات بدهد، اهانت آميز با يكي از شخصيت هاي نظام اسلامي ما برخورد كند.

رسايي در اين يادداشت كه روز چهارشنبه در سايت شخصي خود منتشر كرد، افزود: «قول مي دهم كه احترام را به پاسپورت ايراني برگردانم.» اين، جمله اي بود كه شيخ حسن روحاني بارها آن را در ايام تبليغاتي انتخاباتي به زبان آورد.

اين عضو جبهه پايداري اضافه كرد: هفته قبل پس از سال ها اصرار پارلمان اروپا هيأتي از اين پارلمان به ايران آمد. بر خلاف برنامه، اول با فتنه گران در يك سفارت خارجي ديدار كرد و به آنها جايزه داد و بعد به ديدار مسوولان كشور ما آمد.

وي تصريح كرد: اين هيأت مي توانست آخرين ديدارش را با فتنه گران قرار دهد و از كشور خارج شود اما اين كار را نكرد. چرا؟ بر اساس فيلمي كه منتشر شده - و كاملا معلوم است اين فيلم به شكل غيررسمي تهيه و منتشر شده - رييس اين هيأت در ديدار با هاشمي رفسنجاني به عمد از جاي خود بلند نمي شود!

رسايي افزود: وقتي هم از ايران خارج شد، در گفت و گو با رسانه آمريكا مهمترين ديدارش در ايران را ديدار با دو فتنه گر اعلام كرد و عضو ديگري ازاين هيأت در گفتگو با بي بي سي درباره نحوه رفتار رئيس هيأت با هاشمي رفسنجاني گفت كه احترام بايد دو طرفه باشد! چند روز قبل عكسي هم از ديدار اين هيأت با وزير خارجه منتشر شد كه نشان دهنده همان رفتار هيأت اروپايي در برابر هاشمي، با آقاي ظريف وزير خارجه بود.

نماينده تهران در مجلس شوراي اسلامي افزود: درباره كوتاهي هاي وزارت خارجه و وزارت اطلاعات در خصوص حواشي اين ديدار، چيزي نمي نويسم كه در صحن علني مجلس به آنها تذكر دادم. آقاي لاريجاني در پاسخ به تذكر بنده هيچ اشاره اي به كوتاهي ميزبان مجلس، وزارت اطلاعات و وزارت خارجه در برخورد با اين هيأت متخلف نكرد بلكه اين اتفاقات را حاشيه هاي يك سفر و بي اهميت دانست و البته در پاسخ به تذكرات برخي از نمايندگان ديگر و رسانه هاي معترض به اين ديدارها، ما را بازي خورده اروپايي ها دانست و ادعا كرد آنها دلشان مي خواست در اين باره جنجال شود كه شما كرديد.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي افزود: در تذكرم در صحن علني مجلس هم گفتم كه ما به هاشمي انتقادات جدي داريم بويژه به عملكردش در سال هاي اخير، اما چرا بايد كار به اينجا برسد كه نماينده كفر اينطور به خودش جرأت بدهد اهانت آميز با يكي از شخصيت هاي نظام اسلامي ما برخورد كند!

عضو جبهه پايداري اظهار داشت: برخي از سايت ها و روزنامه هايي كه آقاي هاشمي را قبله خود مي دانند، تذكرم در مجلس و اظهار ناراحتي از بي احترامي به هاشمي رفسنجاني را ظاهرسازي دانستند! نمي دانم چه بگويم الا اين ضرب المثل فارسي را كه برخي همه را به كيش خود پندارند.

وي تصريح كرد: اما اصل سخنم اين است چرا آنها چنين رفتاري را با ما آغاز كرده اند؟ وقتي امام امت از نحوه برخورد تحقيرآميز يك مقام آمريكايي نسبت به شاه ظالم ايران در خاك كشورمان رنجيده مي شود، ما از بي احترامي يك مقام اروپايي به يكي از شخصيت هاي نظام اسلامي - هر چند به او انتقادات به حقي داريم - نبايد رنجيده و عصباني شويم؟

رسايي گفت: آقاي لاريجاني چطور اين رفتار را حاشيه و كم اهميت مي داند؟

آقاي هاشمي، آقاي روحاني، آقاي ظريف و همه آقايان ديگر، مهمترين ويژگي شما در برابر نظام كفر، استكبارستيزي شماست و الا در امور ديگر حتي اگر برتري بر آنها داشته باشيم از نظر تعاليم قرآني برايمان ارزش افزوده و برجستگي اي ندارد.وقتي اين روحيه استكبارستيزي را از دست داديم، آن وقت است كه به خود جرأت مي دهند با ما رفتار تحقيرآميزي داشته باشند.

رسايي افزود: آقاي روحاني پاسپورت هاي مردم پيشكش، لطفا در برابر كفار سرتان را بلند نگه داريد و از ياد نبريد كه قرآن با يك قاعده كلي در سوره بقره آيه 120 تكليف ما را با آنها مشخص كرده آنجا كه مي فرمايد «لن ترضي عنك اليهود و لن النصاري حتي تتبع ملتهم» آنها از ما راضي نمي شوند و دست از سرمان برنمي دارند مگر اين كه از آنها تبعيت كنيم. براي فهم ريشه بدبيني امام امت و رهبر انقلاب به دشمنان اين فرهنگ، يادآوري همين يك آيه كافي است.

نظر شما:
------------

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن