تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداشناس ترين مردم پر درخواست ترين آنها از خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804534023




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسايي: خطبه هاشمي در فتنه 88 همانند مسجد ضرار بود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: رسايي: خطبه هاشمي در فتنه 88 همانند مسجد ضرار بود
يك عضو جبهه پايداري گفت: مناظره‌ها نقشي در فتنه نداشت؛ زيرا تا قبل از اعلام نتيجه آراء، ما هيچ‌گونه تنش و برخوردي را در جامعه مشاهده نكرديم.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه خراسان، حجت‌الاسلام حميد رسايي در جلسه‌اي با عنوان «ظلم بزرگ» با بيان اين‌كه «از بدو پيروزي انقلاب اسلامي عده‌اي اسلام و انقلاب اسلامي را نمي‌خواستند»، اظهار كرد: اين موضوع عجيبي نيست؛ چراكه در زمان پيامبر(ص) هم همين‌گونه بود، سلامت يك نظام به دافعه و جاذبه آن است و اگر قرار باشد همه افراد طرفدار نظام باشند بايد نسبت به آن نظام، قدري شك و ترديد به دل راه داد.

وي با اشاره به اين‌كه «برخي مي‌گويند نبايد سالروز 9 دي گرامي داشته شود» افزود: نهم دي روزي بود كه نقطه جوش مردم به صد درجه رسيد و آنان با سركوب كردن معترضان پرونده فتنه را بستند اما سالروز چنين حماسه‌اي نبايد فراموش شود؛ چراكه اين فتنه سوءتفاهم نبود. فتنه 88 يك كودتا بود، ما روي‌مان نمي‌شود چنين تعبيري را بكار بريم، در حالي‌كه كليت آن همين‌ بود.

وي با اشاره به اين‌كه «برخي مناظره‌ها را عامل به راه افتادن فتنه مي‌دانند»، خاطرنشان كرد: مناظره‌ها نقشي در فتنه نداشت؛ زيرا تا قبل از اعلام نتيجه آرا ما هيچ‌گونه تنش و برخوردي را در جامعه مشاهده نكرديم، اما پس از اين‌كه نتيجه انتخابات اعلام شد عده‌اي گمان كردند راي‌شان ناديده گرفته شده به همين دليل به شكل‌هاي مختلف اعتراض خود را اعلام كردند.

اين عضو جبهه پايداري يادآور شد: در اين راستا رهبر معظم انقلاب نيز در نماز جمعه حضور يافت و با بيان صحبت‌هايي مستدل و منطقي فرمودند 31 سال است كه در اين كشور انتخابات با همين قانون برگزار مي‌شود؛ بنابراين هركس اعتراضي دارد بايد آن را از راه قانوني مطرح كند تا شوراي نگهبان به صورت ويژه رسيدگي كند. هنگامي كه آتش فتنه شعله‌ور شد به فتنه‌گران پيغام داده شد كه روزي اين آتش دامن خود آنان را مي‌گيرد. كساني كه خود را پيرو امام و رهبري مي‌دانستند در اين فتنه مشاركت كرده و رسانه‌هاي دنياي استكبار و اسرائيل نيز آنان را مورد حمايت قرار مي‌دادند و حال بايد گفت اين چه خط امامي بود كه دشمنان امام از آن حمايت كردند؟

وي با بيان اين‌كه «بهايي‌ها هم در جريان فتنه 88 دست داشتند» گفت: امروز پس از گذشت چندين سال جز خواري و خفت چيز ديگري براي عاملان فتنه باقي نمانده به همين دليل بايد واقعيت‌هاي نهم دي را در رسانه‌ها انعكاس داد تا مطالبات مردم پاسخ داده شود.

وي با اشاره به اين‌كه «فتنه 88 عده‌اي را به سكوت و برخي را به دوپهلو حرف زدن واداشت» خاطرنشان كرد: در حقيقت كساني در جريان اين فتنه پيروز شدند كه بر سر اعتقادات خود و پايبندي بر آرمان‌هاي امام راحل باقي ماندند، فتنه‌ها تمامي ندارد، هيچ بعيد ندانيد كه فتنه بازهم پيش مي‌آيد، همان‌طور كه صفين و نهروان بوجود آمد، امروز هم انقلاب اسلامي هراسي از اين توطئه‌ها ندارد؛ زيرا اين انقلاب، فتنه‌هاي متعددي را پشت سرگذاشته است.

اين عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس تاكيد كرد: به راه انداختن فتنه در سال 88 براي فتنه‌گران، گران تمام شد و عاملان آن در 4 سال پيش مدام بيانيه صادر مي‌كردند تا اين‌كه مسعود رجوي و اسرائيل آنان را مورد حمايت قرار دادند و سپس هاشمي رفسنجاني در نماز جمعه براي اولين بار سخناني را مطرح كرد كه موجب شد رسانه‌هاي بيگانه به مخاطبان خود بگويند تا در نماز شركت كنند در حالي‌كه دشمنان طي 30 سال گذشته هيچ‌گاه به مخاطبان خود توصيه نمي‌كردند تا در نماز جمعه شركت كنند. وقتي دشمنان انقلاب آدرس نماز جمعه را بدهند بايد بدانيم كه اين نماز، نماز جمعه سابق نيست و حرف‌هايي در پشت تريبون مطرح مي‌شود كه خوشايند جبهه دشمن است.

وي افزود: بايد در اين نقطه زماني مردم هوشيار بوده و اين موضوع را واشكافي مي‌كردند؛ چراكه رسانه‌هاي بيگانه نماز جمعه را هيچگاه خوب نمي‌دانستند، در آن نماز جمعه عده‌اي به كف زدن و سوت زدن پرداختند و اصلاً نماز نخواندند و حرمت شكستند.

وي با بيان اين‌كه «آن نماز جمعه در شبكه‌هايي مثل بي‌بي‌سي و صداي آمريكا بسيار زياد تكريم شد و هر ساله آن را بازپخش مي‌كنند»، تصريح كرد: مي‌توان گفت آن نماز جمعه همانند مسجد ضرار بود، آقاي هاشمي رفسنجاني در فتنه سال 88 از بزرگترين اشتباهات عمرشان را مرتكب شدند و پسر وي مهدي هاشمي نيز براي اعمال خود در اين سال بايد محاكمه قضايي شود.

رسايي با تاكيد بر اين‌كه «براي 9 دي هر سال بايد مراسم گرفت تا ديگر از اين‌گونه اتفاق‌ها نيفتد، چراكه 25 شهيد داده‌ايم» اظهار كرد: عمده آن‌ها با گلوله‌اي شهيد شده بودند كه اصلاً اين نوع گلوله در اختيار نيروهاي نظامي ايران نبوده است.

وي با اشاره به تكريم خانواده‌هاي شهداي فتنه خاطرنشان كرد: به آقاي روحاني پيشنهاد مي‌كنم ‌به ديدار خانواده‌هاي سربازان كتك خورده نيروي انتظامي در سال 88 برود.

انتهاي پيام

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن