تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان بلند مرتبه چون به فهم و دانايى رسد، متواضع مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802943451




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسايي طي تذكري در جلسه امروز مجلس:فيلم بي‌احترامي هيئت اروپايي به هاشمي عمدي بود/ وزارت خارجه رفتار عزتمندي نداشت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رسايي طي تذكري در جلسه امروز مجلس:فيلم بي‌احترامي هيئت اروپايي به هاشمي عمدي بود/ وزارت خارجه رفتار عزتمندي نداشت
نماينده مردم تهران در مجلس با اشاره به ملاقات هيئت پارلماني اروپا با 2 تن از محكومين فتنه در سفارت يونان گفت: ملاقات فتنه‌گران با تحريم‌كنندگان ملت ايران نشانه وطن‌فروشي آنها است.


به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس، حجت‌الاسلام حميد رسايي نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني امروز يكشنبه پارلمان، طي تذكري با اشاره به ديدار هيئت پارلماني اروپا با جعفر پناهي و نسرين ستوده از فعالان فتنه 88 گفت: در هفته گذشته كه مجلس جلسه‌اي نداشت، يك اتفاق ديپلماتيك در كشور افتاد كه اميدوارم با شفاف‌سازي شما (اشاره به علي لاريجاني رئيس مجلس) از حيثيت خانه ملت دفاع شود.

وي اضافه كرد: مدعو اين هيئت پارلماني، مجلس بوده است به همين دليل برخي از علامت سؤال‌هامتوجه خانه ملت است.

نماينده مردم تهران در مجلس با بيان اينكه اتحاديه اروپا فرقي با آمريكا ندارد، تصريح كرد: آنها در لطمه‌زني به منافع ايران همچون آمريكايي‌ها هستند؛ البته ما تلاش‌مان برقراري رابطه عادلانه دوطرفه با اروپايي‌هاست.

رسايي درباره جزئيات ديدار هيئت پارلماني اروپا با جعفر پناهي و نسرين ستوده گفت: قضيه از اين قرار است كه هيئتي از اروپا به ايران آمد،‌عليرغم اينكه به اين هيئت تاكيد شده بود حق ملاقات با كساني كه عليه نظام فعاليت كرده‌اند را ندارند اما آنها در بدو ورود، در يكي از سفارتخانه‌ها با 2 تن از فتنه‌گران و محكومان دادگاه جمهوري اسلامي ملاقات مي‌كنند.

وي انجام اين ديدار را نشانه وطن‌فروشي فتنه‌گران دانست و افزود: اگر آنها وطن‌فروش نبودند در يك سفارت خارجي با تحريم‌كنندگان ملت ايران ملاقات نمي‌كردند.

وي در همين زمينه تصريح كرد: اين هيئت پارلماني مدت‌ها قصد سفر به ايران را داشت و همه مي‌دانستند كه آنها قصد انجام چنين ملاقات‌هايي را دارند؛ البته طبق پيگيري‌هاي ما تذكرات لازم يك هفته قبل از سفر اين هيئت به تهران به وزارت اطلاعات و وزارت امور خارجه داده شده بود.

رسايي اين سؤال را مطرح كرد كه چرا وزارت اطلاعات تمهيدي در اين زمينه نينديشيد.

وي اظهار داشت: معاون مربوطه يك روز پس از انجام ملاقات ادعا كرد كه من گزارش را ديده‌ام؛ وزير مربوطه چند روز گذشته اعلام كرد كه من خبر نداشته و تازه متوجه شده‌ام.

نماينده مردم تهران در مجلس افزود: چرا سفير يونان با تاخير و پس از بازگشت اين هيئت به وزارت خارجه احضار شد؛ چرا بعد از ملاقات اين هيئت كه خارج از ادب و عرف ديپلماتيك بود، ملاقات‌هاي ديگرش لغو نشد.

رسايي در ادامه سخنانش اظهار داشت: آقاي لاريجاني! من اطلاع دارم مواضع جنابعالي در باب سياست خارجي مواضعي محكم و عزتمندانه است اما اين هيئت بعد از آن ملاقات، به ملاقات شما هم آمدند، چرا برنامه‌ريزان اين ملاقات را لغو نكردند؟

وي افزود: ما به آقاي هاشمي در درون خانواده خودمان انتقاداتي داريم اما اگر يك خارجي بخواهد به شخصيت‌هاي ما توهين كند، براي ما قابل قبول نيست، نشان داده شد كه زمان ورود آقاي هاشمي رئيس هيئت پارلماني اروپا جلوي پاي آقاي هاشمي بلند نمي‌شود كه اين خلاف ادب ديپلماتيك است،‌البته فيلمي كه پخش شد مشخص است يك فيلم رسمي نيست. يعني من احساس مي‌كنم عمدا چنين فيلمي گرفته شده است زيرا فيلم در حالت كج فيلمبرداري شده است.

رسايي در همين زمينه گفت: بدتر از همه اين موارد اين است كه اين هيئت پس از بازگشت خود اعلام كرد كه ديدارش با فتنه‌گران در سفارت يونان بهترين ديدارشان بوده است، چرا وزارت خارجه در اين زمينه عزتمندانه رفتار نكرد؟ و امروز به همين دليل بر روي مجلس علامت سؤال گذاشته‌اند؟

وي از علي لاريجاني خواست تا پيگيري‌هاي لازم را در اين زمينه انجام دهد.

انتهاي پيام/

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن