تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820653137




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كيسون، تصفيه‌خانه شرق اهواز را زودتر تحويل دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: "كيسون"، تصفيه‌خانه شرق اهواز را زودتر تحويل دهد
معاون عمراني استانداري خوزستان با انتقاد از شركت كيسون در تاخير روند اجرايي پروژه‌هاي آب و فاضلاب اهواز، گفت: اين شركت بايد تصفيه‌خانه شرق اهواز را هرچه سريعتر تحويل دهد، زيرا بهره‌برداري از اين تصفيه‌خانه براي مردم كلان شهر اهواز حياتي است.

به گزارش خبرنگار ‌خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)- منطقه‌خوزستان- احمد سياحي در جلسه بررسي روند اجرايي و مالي پروژه‌هاي آب و فاضلاب اهواز كه امروز، 4 آذرماه در محل استانداري برگزار شد، عنوان‌كرد: شركت آب و فاضلاب اهواز موظف است تا روند اجراي طرح‌هاي فاضلاب از سال 75 تاكنون كه اوج اجراي كارهاي آب و فاضلاب است را ارائه دهد.

وي ضمن انتقاد از عملكرد مشاوران شركت آب و فاضلاب اهواز، اظهاركرد: آيا تاكنون به ازاي پولي كه به مشاوران اين شركت پرداخت شده، كاري به مرحله اجرا رسيده است؟ دولت به كسي پول پرداخت مي‌كند كه كننده‌كار باشد.

معاون عمراني استانداري خوزستان تصريح‌كرد: از اين پس بي‌مسئوليتي براي ما قابل قبول نيست و همه دست‌اندركاران شركت آب و فاضلاب اهواز از جمله كارمندان و مشاوران و پيمانكاران بايد با استفاده از منابع موجود، روند اجراي پروژه‌ها را تسريع دهند.

سياحي بيان‌كرد: مناطقي كه طرح‌هاي فاضلابي آن به پايان رسيده و مناطقي كه هنوز در دست ‌كار است بايد جداسازي و گزارش آن‌ها به معاونت استانداري ارائه شود تا براساس اعتبار، جهت اجراي طرح‌هاي فاضلاب اولويت‌بندي شوند.

وي ضمن رد اظهارات شركت آب و فاضلاب اهواز مبني بر پيشرفت فيزيكي 82 درصدي تصفيه‌خانه شرق اهواز، گفت: فكر نمي‌كنم پيشرفت اين تصفيه‌خانه به اين ميزان باشد و كمتر به نظر مي‌رسد.

معاون عمراني استانداري خوزستان خاطرنشان‌كرد: نبايد به پيمانكاران و مشاوران اجازه دهيم با پول دولت كار كنند، اين افراد بايد علاوه بر اعتبارات دولتي، سهم آورده‌اي داشته باشند تا روند كار تسريع يابد.

سياحي اظهار كرد: روش انتخاب پيمانكار در شركت آب فاضلاب اهواز و خوزستان و حتي اداره‌كل راه و شهرسازي را قبول ندارم. اين دستگاه‌ها بايد پيمانكاران قوي را از ضعيف جداسازي و پروژه‌ها را به پيمانكاران قوي واگذار كنند.

وي تصريح‌كرد: تا زماني كه برنامه و پكيج صحيح و مدوني براي فرآيند اجراي پروژه‌هاي عمراني اهواز تدوين نشود، نبايد انتظار داشت طرح‌ها به‌موقع به بهره‌برداري برسند.

معاون عمراني استانداري خوزستان افزود: در رابطه با پروژه‌هاي اجرايي آب نيز بايد مانند طرح‌هاي فاضلاب عمل شود. مناطقي كه با كمبود آب، كاهش فشار و قطعي آب مواجه‌اند بايد شناسايي و معرفي شوند تا جهت رفع مشكلات اين مناطق اقدام شود.

سياحي يادآورشد: شركت آب و فاضلاب اهواز بايد پيگير بهره‌برداري از تصفيه‌خانه آب اهواز از وزارت نيرو باشد، زيرا اين وزارت‌خانه متعهد به اجراي پروژه تصفيه‌خانه آب اهواز است.



انتهاي پيام

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن