تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802698586




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مطالبه رهبر انقلاب درباره تيزر كتاب محقق شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: مطالبه رهبر انقلاب درباره تيزر كتاب محقق شد
گروه ادب: مديرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامي گفت: مطالبه رهبر معظم انقلاب درباره تيزر و تبليغ كتاب محقق شد.


به گزارش خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايكنا)، ميثم نيلي، مديرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامي با اشاره به پيگيري‌هاي اين مجمع براي تحقق مطالبات مقام معظم رهبري در رابطه با ترويج فرهنگ كتابخواني با بهره‌گيري از ظرفيت رسانه‌ها گفت: با پيگيري‌هايي كه طي چند ماه گذشته انجام شده و دستور مستقيم رئيس سازمان صداوسيما، آگهي‌هاي تبليغاتي كتاب در نوبت پخش از شبكه‌هاي سراسري قرار گرفته‌اند.

وي گفت: هم‌اكنون، كميته ويژه شش نفره‌اي در اداره كل بازرگاني صدا و سيما با عنوان «كميته كتاب» تشكيل شده است كه انتخاب آثار و تصميم‌گيري درباره شرايط پخش اين آگهي‌هاي تبليغاتي را برعهده دارد. مجمع نيز به‌ عنوان يكي از اركان كميته قرار است در زمينه كارشناسي آثار همكاري كند.

تبليغ 14 عنوان كتاب از صدا و سيما

نيلي افزود: اين كميته آثار عرضه‌شده را در قالب گروه‌هاي مختلف از جمله كودك و نوجوان، تاريخ، هنر، دين، ارتباطات و سرگرمي، روان‌شناسي و خانواده، ادبيات، ورزش و سلامت، علوم اجتماعي، علوم و فنون و نشريات بررسي مي‌كند.

به گفته وي هم‌اكنون، ۱۴ عنوان كتاب در موضوع‌هاي مختلف دين، ادبيات، تاريخ، روان‌شناسي و خانواده، هنر و... در جلسه‌هاي كميته كتاب تصويب شده‌اند و در مرحله توليد آگهي هستند. هر كدام از اين تيزرها ۴۵ ـ ۶۵ بار به فراخور موضوع، از شبكه‌هاي مختلف سيما پخش خواهند شد.

بخشي از سخنان مقام معظم رهبري درباره اهميت تبليغات كتاب

گفتني است مقام معظم رهبري در سال ۱۳۹۰ در ديدار با مسئولان كتابخانه‌ها و كتابداران، بر اهميت تبليغات كتاب از رسانه‌هاي گروهي تأكيد و اظهار كردند كه «كتابخوانى بايد در جامعه ترويج شود؛ و اين كار برعهده‌ همه دستگاه‌هايى است كه در اين زمينه مسئول هستند؛ از مدارس ابتدائى بگيريد - كه برنامه‌هايى بايد باشد، كه كودكان ما را از اوان كودكى به خواندن كتاب عادت بدهد؛ خواندن با تدبر، خواندن با تحقيق و تأمل- تا دستگاه‌هاى ارتباط‌ جمعى، تا صدا و سيما، تا وسايل تبليغاتى گوناگون.»

معظم‌له طي همين ديدار تأكيد كردند: «يكى از كارهاى بزرگ و مهم در سطح جامعه اين است كه تبليغات كتابخوانى همه‌گير شود. ما امروز مى‌بينيم براى كالاهاى كم‌اهميت كه تأثيرى هم در زندگى انسان‌ها ندارند، صاحبانش تبليغات رنگين عجيب و غريبى را متصدى مي‌شوند، مباشر مي‌شوند؛ دستگاه‌هاى ارتباط ‌جمعى، مطبوعات، صدا و سيما آنها را پخش مي‌كنند؛ در حالى كه آن محصولات هيچ ضرورتى ندارند، يك چيز اضافى در زندگى هستند؛ گاهى بودنشان مفيد است، گاهى بودنشان حتّى مفيد هم نيست؛ شايد مضر هم هست. محصول با عظمت كتاب، درخور اين است كه تبليغ بشود؛ تشويق بشوند كسانى كه مي‌توانند كتاب را بخوانند؛ اين را ما بايد به صورت عادت در بياوريم.»

همكاري شيرازه با ناشران براي ساخت تيزرهاي كتاب

احمد ذوعلم، سرپرست مركز رسانه‌اي شيرازه نيز با اشاره به اينكه اين مركز مي‌تواند براي ساختن آگهي تبليغاتي، خدماتي را به ناشران عرضه كند، گفت: هدف ما فعال كردن گروه‌هاي مختلف هنري براي ورود به عرصه توليد آگهي‌هاي تبليغاتي است؛ ولي با توجه به نو بودن اين عرصه و درخواست ناشران در اين زمينه، شيرازه به توليد آگهي‌هاي كتاب روي آورده است.

ذوعلم استقبال ناشران از توليد و پخش آگهي‌هاي كتاب در صدا و سيما را خوب توصيف كرد و ادامه داد: ناشران مختلفي تاكنون، براي ساخت آگهي سراغ ما آمده‌اند كه سه آگهي آماده پخش شده است و از اين سه آگهي، دو اثر با تكنيك انيميشن پاپ‌آپ، توليد مركز رسانه‌اي شيرازه هستند. از بين چهار تيزري كه در حال حاضر آماده پخش هستند، سه تيزر را اين مركز ساخته و تنها يك ناشر به صورت مستقل براي اين كار اقدام كرده است.

ذوعلم همچنين از انعقاد قرارداد همكاري ميان مجمع ناشران انقلاب اسلامي و حوزه هنري براي پخش آگهي‌هاي كتاب در سينماهاي سراسر كشور خبر داد و اظهار اميدواري كرد كه اين كار نيز به‌ زودي عملي شود.

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن