تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر (ع):هر چیزی قفلی دارد و قفل ایمان مدارا کردن و نرمی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819656684




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارزان ترين شب يلدا در شهرستان فيروزكوه به ثبت رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: ارزان ترين شب يلدا در شهرستان فيروزكوه به ثبت رسيد
رييس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فيروزكوه گفت: با تمهيدات و اقداماتي كه صورت گرفت، ارزان ترين شب يلداي شهرستان هاي استان تهران در فيروزكوه به ثبت رسيد.


ˈجواد سياحˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهاركرد: بحمدالله هم اينك يك ركود قيمتي در كل بازار شهرستان حاكم است كه علت اصلي آن نامشخص است، اما ادامه اين روند نويدبخش شب عيد خوبي براي مردم است.

وي گفت: عواملي همچون توليد انار در روستاي ˈمحمودآبادˈ، نزديكي به استان مازندران و تامين مركبات و مولد بودن شهرستان در توليد سيب درختي و البته نزديكي به شهرستان دماوند، موجب شد تا يكي از كم حاشيه ترين شب هاي يلداي چند سال اخير شهرستان را از نظر قيمت اقلام ميوه اي شاهد باشيم.

سياح افزود: در اين شب بطور نمونه انار با كيفيت محمودآباد با قيمت حداكثر كيلويي چهار هزار تومان، انواع سيب درختي با قيمت كيلويي سه هزار و پانصد تا چهار هزار تومان و شيريني تر با قيمت حداكثر كيلويي 11 هزار تومان در اختيار مردم قرار گرفت.

وي تصريح كرد: پيش از اين و با برگزاري جلسات توجيهي، با فروشندگان توافق شد كه سود بيشتر در فروش بالا است تا در اين زمينه با در نظر داشتن توان مالي مردم به فروش اقدام كنند.

رييس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فيروزكوه خاطرنشان كرد: با قانع كردن اصناف مختلف و فروشندگان و تثبيت قيمت هاي به وجود آمده، بازار شهرستان به لحاظ فروش رونق خوبي داشت و اين مساله به ويژه در واحدهاي ميوه و شيريني فروشي به روشني به چشم مي خورد.

وي در خاتمه نسبت به وجود اقلام مختلف كالايي و مايحتاج ضروري مردم در سطح بازار اطمينان خاطر داد و گفت: بجز گوشت مرغ كه به علت افت و خيز قيمتي نهاده هاي دامي با نوسان قيمتي روبروست، مشكل خاصي در منطقه وجود ندارد و كالاهايي نظير برنج هندي و آمريكايي، روغن نباتي و شكر به اندازه كافي در سطح خواروبار فروشي ها، خرده فروشي ها و عمده فروشي ها موجود است./س

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن