تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى‏بهره از ادب بيشتر طمع مى‏كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820263189




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز برداشت ماهي از استخرهاي دو منظوره كشاورزي ‌آق‌قلا


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: آغاز برداشت ماهي از استخرهاي دو منظوره كشاورزي ‌آق‌قلا
گرگان ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي: معاون آبزي پروري شيلات استان گلستان گفت: كشاورزان منطقه آق قلا همانند سالهاي گذشته همزمان با سرد شدن هوا و پايين آمدن دماي آب، برداشت ماهيان گرمابي را از استخرهاي دو منظوره كشاورزي آغاز كردند.
سيد اكبر عليمحمدي افزود: با توجه به ظرفيت بالاي منطقه در اين زمينه پيش‌بيني مي‌شود امسال ميزان برداشت ماهي از استخرهاي دو منظوره كشاورزي بيش از 60 تن باشد.
وي استفاده بهينه از منابع آبي كوچك در منطقه را از اهداف اجراي اين طرح‌ها برشمرد و يادآور شد: افزايش توليد زمين‌هاي كشاورزي با استفاده از آب غني شده، افزايش سرانه مصرف ماهي در مناطق روستايي و تثبيت اشتغال و افزايش درآمد خانوارهاي روستايي، بهبود تغذيه و افزايش ضريب سلامتي جامعه كشاورزي از ديگر اهداف اجراي اين طرح‌هاست.
عليمحمدي تصريح كرد: اداره‌كل شيلات در سالجاري ضمن ارائه خدمات كارشناسي در طول دوره پرورش نسبت به برگزاري جلسات مشترك توجيهي جهت هماهنگي و رفع مشكلات آبزي پروران اقدام كرده است.
در ادامه، مسئول نمايندگي شيلات آق قلا نيز گفت: كشاورزان اين منطقه در قالب طرح ولايت و با هدف اقتصاد مقاومتي در بخش آبزي پروري تلاش مضاعفي از خود نشان دادند و استقبال بي‌نظيري در پرورش ماهي در استخرهاي دو منظوره آب كشاورزي انجام دادند.
رجب دردي طاطار، افزود: اداره كل شيلات با هدف بالا بردن توان مهارتي كشاورزان در خصوص پرورش ماهي و نيز افزايش ميزان توليد ماهي در منطقه دوره‌هاي آموزشي را برگزار كرده است.
وي در پايان اظهار كرد: با برنامه ريزي مناسب در اين بخش مي‌توان در سال‌هاي آينده علاوه بر توسعه اين بخش با استفاده از تكنولوژي جديد، ميزان توليد در منطقه را نيز افزايش داد.

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن