تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819186673




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار يزد: حمل و نقل از عناصر كليدي و زيربنايي اقتصادي در هر كشوري است


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: فرماندار يزد: حمل و نقل از عناصر كليدي و زيربنايي اقتصادي در هر كشوري است
يزد- خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي: فرماندار يزد بر نقش حمل و نقل به عنوان يكي از عوامل پيشرفت و توسعه اقتصادي تأكيد كرد.
سيفي در جلسه شوراي ترافيك با بيان اينكه 26 آذرماه به عنوان روز حمل و نقل نامگذاري شده است افزود: در دنياي امروز بخش حمل و نقل از جمله عناصر كليدي و زيربنايي اقتصادي هر كشور است كه علاوه بر تحت تأثير قرار دادن فرآيند توسعه اقتصادي، خود نيز در جريان توسعه دچار تغيير و به روز آمدي مي‌شود.
فرماندار تصريح كرد: ارتباط عميق حمل و نقل با زندگي روزمره از نقطه نظر دسترسي به خدمات و رفاه اجتماعي و نقش اساسي آن در ارتقاء سطح زندگي و رفاه اجتماعي، بيانگر نقش فرهنگي و اجتماعي است كه حمل و نقل مي‌تواند داشته باشد.
وي اظهار داشت: بهره گيري از نظرات جمعي و تسريع در امر خدمت رساني در بخش‌هاي زير بنايي حمل و نقل و ترافيك از مهمترين مزاياي برگزاري جلسات شوراي ترافيك است.
سيفي همچنين با اشاره به اجرا شدن سه طرح تقاطع غير همسطح در شهر يزد خاطر نشان كرد: در اجراي هر طرح عمراني تعامل و پشتكار مسئولين و همچنين همراهي مردم عزيز لازمه كار است.
در اين جلسه در خصوص مسائل و مشكلات ترافيكي و همچنين راهكارهاي بهبود اين موانع بحث، بررسي و تصميم گيري شد.

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن