تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802706688




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديركل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان زنجان خبرداد: زنجان در زمينه كاهش تلفات جاده‌اي داراي رتبه 6 كشوري بوده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: مديركل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان زنجان خبرداد: زنجان در زمينه كاهش تلفات جاده‌اي داراي رتبه 6 كشوري بوده است
مديركل حمل و نقل و پايانه هاي استان زنجان ,با اشاره به جابجايي سه ميليون و 796 هزار تن كالا در هشت ماهه نخست امسال گفت: در اين مدت شاهد كاهش هشت درصدي تلفات جاده اي بوديم. مديركل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان زنجان خبرداد: زنجان در زمينه كاهش تلفات جاده‌اي داراي رتبه 6 كشوري بوده است


مديركل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان زنجان گفت: ۲۳۰ دستگاه اتوبوس با متوسط عمر ۱۱ سال، ۴۳۷ دستگاه ميني بوس با متوسط عمر ۲۹ سال و ۵۶۲ دستگاه سواري با متوسط عمر ۷ سال در استان زنجان فعال است.

به گزارش خبرنگار ايلنا از زنجان، علي رحمتي، مديركل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان زنجان، امروز (۲۷ آذر) در جمع خبرنگاران با تبريك روز حمل و نقل به تشريح گزارش عملكرد اين اداره پرداخت و اظهار داشت: در پي لبيك رانندگان به فرمان امام راحل در روز (۲۶ آذر) سال ۶۲ اين روز به عنوان روز حمل و نقل نامگذاري شده است.

رحمتي ميزان كالاي حمل شده از مبدا استان زنجان طي هشت ماهه سال ۹۲ را سه ميليون و ۷۹۶ هزار تن اعلام كرد و افزود: تعداد مسافر جابه جا شده از مبدا استان زنجان در اين مدت برابر با يك ميليون و ۶۴۲ هزار نفر است.

اين مقام مسئول با بيان اينكه مجموع تلفات برون شهري و روستائي در سال گذشته نسبت به سال ۹۰ بيش از ۱۲% كاهش داشته است، ادامه داد: استان زنجان رتبه ۶ كشوري را در اين زمينه كسب كرده است.

رحمتي اضافه كرد: ۶۷ شركت، شعبه و موسسه حمل و نقل جاده‌اي كالا، پنج انجمن صنفي حمل و نقل كالا در مركز استان و شهرستان‌هاي ابهر، خرمدره و خدابنده، ۳۷ شركت، شعبه و موسسه حمل و نقل جاده‌اي مسافر و چهار انجمن صنفي حمل و نقل مسافر در مركز استان و شهرستان‌هاي ابهر و خدابنده فعاليت مي‌كنند.

اين مقام مسئول تعداد ناوگان باربري فعال در استان زنجان را بيش از پنج هزار دستگاه با متوسط عمر ۱۶ سال عنوان كرد و خاطرنشان ساخت: ۱۶۸۸ دستگاه از آن‌ها فرسوده است.

مديركل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان زنجان تعداد راننده فعال در حمل و نقل جاده‌اي كالاي استان زنجان را ۸۵۰۰ نفر اعلام كرد و گفت: ۲۳۰ دستگاه اتوبوس با متوسط عمر ۱۱ سال، ۴۳۷ دستگاه ميني بوس با متوسط عمر ۲۹ سال و ۵۶۲ دستگاه سواري با متوسط عمر ۷ سال در استان زنجان فعال است.

وي با بيان اينكه در مجموع ۱۲۲۹ دستگاه ناوگان مسافربري با بيش از ۳۲۰۰ راننده در استان زنجان فعاليت مي‌كنند، ابراز داشت: در هشت ماهه ابتداي سال جاري تعداد ۴۳۷۸ فقره كارت سلامت، ۴۰۸ فقره كارت هوشمند رانندگان و ۱۸۷ فقره كارت هوشمند ناوگان صادر شده است.

رحمتي در بخش ديگري از سخنان خود به حمل و نقل روستايي اشاره و با يادآوري فعاليت ۱۰ دفتر نمايندگي و ۴۶۴ راننده خاطرنشان ساخت: در استان زنجان ۳۹ مسير روستايي مصوب وجود دارد و ۷۵ نفر از سهميه كميته امداد و ۲ نفر از سهميه بهزيستي جهت خريد سواري مسافربر روستايي ثبت نام كرده‌اند.

وي به اجراي سيستم پيام متغيير (VMS) به صورت آنلاين به تعداد ۲ دستگاه در محور آزاد راه زنجان - قزوين و زنجان - تبريز كه پيام‌هاي ايمني و هشدار دهنده را به اطلاع رانندگان و مسافرين عبوري مي‌رسانند، اشاره كرد و گفت: اين اداره كل افزايش تعداد دستگاه‌هاي تردد شمار جاده‌اي از ۱۱ دستگاه به ۲۳ دستگاه در سال ۹۲ با قابليت تعيين تعداد خودروهاي عبوري بر حسب نوع وسيله سنگين و سبك و سرعت متوسطه، فاصله طولي، سبقت‌هاي غير مجاز از طريق نرم افزار سامانه سراسري به صورت لحظه‌اي را اجرايي كرده است.

رحمتي متوسط تردد روزانه خودرو‌ها از محورهاي استان زنجان را بيش از ۱۳۱ هزار دستگاه اعلام كرد و گفت: اين نهاد نصب هفت دكل جهت نصب دوربين‌هاي جديد نظارت تصويري، فعاليت ۱۰ دستگاه دوربين نظارت تصويري cctv در محورهاي استان، نصب چهار دستگاه دوربين سرعت سنج ثابت OnLine و ۱۰ دستگاه دوربين سرعت سنج ثابت OffLine و تهيه و تحويل ۱۷ دستگاه دوربين سرعت سنج دستي به پليس راه را در كارنامه خود ثبت كرده است.

اين مقام مسئول به احداث پاسگاه پليس راه محور ابهر-تاكستان در زميني به ۹ هزار مترمربع و پيشرفت ۶۰ درصدي آن اشاره كرد و افزود: عمليات احداث پاسگاه پليس راه محور زنجان-دندي نيز در مساحت ۴۸۰۰ مترمربع و پيشرفت ۸۵ درصدي در دست پيگيري است.

به گفته رحمتي اجراي طرح‌هاي ۵ گانه ارتقاء ايمني موتورسواران، عابران پياده، سرنشينان، دانش آموزان و مدارس حاشيه راههاي استان، برگزاري مانور ارتقاء ايمني موتور سواران استان در بخش زنجانرود و شهرستانهاي زنجان، ايجرود و قيدار و برگزاري دوره آموزشي و توزيع رايگان بيش از ۸۰۰ كلاه ايمني براي موتورسواران حاضر در مانور از اقدامات آموزشي اين نهاد در طول سال جاري بود.

وي همچنين به اجراي طرح ايمن سازي مدارس حاشيه راه‌ها همانند سال‌هاي گذشته اشاره كرد و يادآور شد: امسال حاشيه راههاي ۳۵ مدرسه به صورت فيزيكي و ۱۷ مدرسه بصورت آموزشي ايمن سازي شد.

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن