تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819609079




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناكامي قاچاقچيان در انتقال 595 كيلو ترياك و حشيش از شرق كرمان


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: ناكامي قاچاقچيان در انتقال 595 كيلو ترياك و حشيش از شرق كرمان
فرمانده انتظامي شهرستان بم استان كرمان از كشف 595 كيلوگرم ترياك و حشيش توسط ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان خبر داد.


به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ «هادي ثمره» با اعلام اين خبر گفت: ماموران انتظامي شهرستان بم در راستاي مبارزه بي امان با سوداگران مرگ و تهيه و توزيع كنندگان مواد افيوني، محورهاي ورودي و خروجي اين شهرستان را به صورت محسوس و نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

وي افزود: شامگاه گذشته ماموران تيم گشت محور "بم - زاهدان" به يك دستگاه خودروي مزدا كه با مشاهده ايست و بازرسي از جاده اصلي خارج و به سمت باغات نخل حاشيه راه تغيير مسير داد، مشكوك شدند.

ثمره بيان داشت: ماموران ضمن برقراري ارتباط با تيم گشت نامحسوس اين محور، منطقه را به محاصره خود در آوردند و پس از ساعاتي خودروي متواري را در نقاط حاشيه اي و صعب العبور مجاور جاده مشاهده كردند.

فرمانده انتظامي بم تصريح كرد: سرنشينان خودرو مزدا بدون توجه به دستور توقف پليس با افزودن بر سرعت خود و تيراندازي سعي بر فرار داشتند كه با هوشياري ماموران انتظامي و در يك درگيري چند ساعته، متوقف شدند.

وي يادآور شد: در بازرسي از خودروي قاچاقچيان 493 كيلوگرم ترياك و 102 كيلوگرم حشيش كشف شد.

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن