تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نصيحت را بپذيرد، از رسوايى به سلامت مى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803020278




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر مازندران خبر دادكشف 1.5تن مواد مخدر صنعتي در مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر مازندران خبر دادكشف 1.5تن مواد مخدر صنعتي در مازندران
دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر مازندران از كشف بيش 1.5تن مواد مخدر صنعتي طي 9 ماهه سال جاري در مازندران خبر داد و گفت: چهار مركز توليد شيشه نيز در اين ارتباط كشف شد.


به گزارش خبرگزراي فارس از شهرستان ساري، عليرضا مرادي ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌ريزي‌هاي كلان دشمن براي به انزوا كشاندن كشور ما در حوزه مواد مخدر اظهار داشت: براي جلوگيري از گسترش مواد مخدر در كشور سياستگذاري كلاني در اين امر انجام شد و مسئولان ارشد نظام براي كاهش اثرات مواد مخدر در كشور دغدغه جدي دارند.

وي تصريح كرد: بحث مبارزه با مواد مخدر بايد فراتر از دولت در كشور پيگيري شود و از سازمان‌هاي مردم نهاد بايد در اين زمينه كمك گرفت.

دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر مازندران در ادامه خواستار دقت نظر بيشتر خانواده‌ها در رفت و آمد فرزندان خانواده شد و بيان داشت: خانواده‌ها بايد آگاهي بيشتري نسبت به اثرات مخرب مواد مخدري داشته باشند و رسانه‌ها در اين زمينه نقش اثرگذاري دارند.

مرادي در ادامه به دغدغه دولت در زمينه مبارزه با مواد مخدر در كشور اشاره كرد و گفت: تعداد دستگاه‌هاي دولتي كه براي جلوگيري از شيوع مواد مخدر در استان‌ها اعتبار ملي دريافت مي‌كردند از هفت دستگاه به 15 دستگاه رسيد.

وي بيان داشت: در بحث مواد مخدر دشمن، جوانان ايران اسلامي را هدف گرفت و به نوعي روند تازه‌اي از مبارزه را بر ضد مردم كشور ما طرح‌ريزي كرد.

دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر مازندران ادامه داد: در اين مبارزه با هر فرد اجتماعي از توان خويش براي مبارزه با دشمن وارد عمل شود.

مرادي در ادامه با اعلام اينكه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر براي ايجاد هماهنگي بيشتر در بين دستگاه‌هاي اجراي در استان‌ها تشكيل شد، گفت: تلاش داريم هماهنگي بين بخشي بيشتري براي مبارزه با مواد مخدر در مازندران ايجاد شود.

وي در ادامه درباره شيوع اعتياد در بين بانوان بيان داشت: بانوان نيز به نسبت مردان در معرض اعتياد قرار دارند به طوري كه در دو سال گذشته يك مركز درماني در ارتباط با درمان بانوان نداشتيم ولي در حال حاضر سه مركز بازپروري معتادان در مازندران راه‌اندازي شد.

دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر خاطرنشان كرد: در اين مركز در هر دوره 30 نفر نگهداري مي‌شوند.

اين مسئول درباره كشفيات مواد مخدر در مازندران در 9 ماهه سال‌جاري از انهدام چهار مركز توليد شيشه در مازندران خبر داد و بيان داشت: بيش 1.5تن مواد مخدر صنعتي در مازندران كشف و ضبط شد.

مرادي نظارت بر نحوه توزيع متادون را از ديگر اقدامات انجام شده در مازندران اشاره كرد و گفت: توزيع متادون توسط پزشكان مورد تاييد دانشگاه علوم پزشكي مازندران انجام مي‌شود و در همين زمينه با مراكز ترك اعتياد كه تخلف انجام دهند،برخورد مي‌شود.

اين مسئول در ادامه ساماندهي كمپ‌هاي فعال در مازندران را از ديگر برنامه‌هاي اين ستاد اعلام كرد و گفت: در حال حاضر 58 كمپ ترك اعتياد در مازندران وجود دارد كه پاسخگوي نياز مازندران نيست و رايزني براي صدور جواز براي 32 مركز ترك اعتياد نيز در برنامه كاري ما قرار دارد.

وي با اعلام اينكه در حال حاضر 12 كمپ غيرمجاز در مازندران مشغول فعاليت هستند، خاطرنشان كرد: اين مراكز بايد پلمب شود و در صورت تاييد مراجع ذي‌صلاح نسبت به صدور مجوز براي آنها اقدام مي‌شود.

دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر مازندران در پايان به اقدامات انجام شده در عباس‌آباد نكا اشاره كرد و گفت: زمينه دسترسي به مواد مخدر در اين منطقه از مازندران با اقدامات اساسي كاهش يافت.

انتهاي پيام/86004/ح40

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 221]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن