تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819021355




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمايه گذاري مطلوب بخش خصوصي در مجتمع بندري امام خميني (ره)


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: سرمايه گذاري مطلوب بخش خصوصي در مجتمع بندري امام خميني (ره)
حجم سرمايه گذاري انجام شده توسط بخش خصوصي در مجتمع بندري امام خميني (ره) مايه نشاط ، اميد و تكاپو را در اين بندر فراهم آورده است.


به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، مديرعامل سازمان بنادر و دريانوردي با اشاره به بازديد خود طي روز دوم سفرش به استان خوزستان از پروژه هاي سرمايه گذاري در مجتمع بندري امام خميني (ره) بيان داشت : از مشاهده ي حجم بالاي سرمايه گذاري بخش خصوصي در اين مجتمع بندري مسرور شدم زيرا كه احساس كردم اين مجتمع بندري به لحاظ اين سرمايه گذاري ها بسيار فعال و با نشاط و زنده است.

سعيد نژاد طي نشستي كه با حضور مدير كل بنادر و دريانوردي استان خوزستان و ديگر مسوولان و مديران بنادر اين استان برگزار شد ، پس از استماع گزارش ارائه شده توسط مهندس ايدني كه مشتمل بر موضـــوعاتي در باره معرفي مزيت ها ،تبيين ويژگي ها ، اقدامات ، عملكردها و برنامه هاي توسعه اي ، چالش ها و راهكارهاي در حوزه بنادر خوزستان بود ، ضمن تشكر از پذيرايي گرم و صميمانه همكاران خود در اداره كل بنادر و دريانوردي استان خوزستان از زحمات و تلاش هاي انجام شده در توسعه ي بنادر خوزستان طي سال هاي اخير قدرداني كرد .

وي حجم سرمايه گذاري هاي انجام شده توسطبخش خصوصي در اين مجتمع بندري را اميد بخش توصيف كرده و بيان داشت : به دنبال اين حجم سرمايه گذاري ها ، فرصت ها و ظرفيت هاي جديدي براي كار و در آمد هاي بيشتر به وجود مي آيد و حجم هاي بيشتري از سرمايه گذاري نيز به دنبال خواهد داشت .

فناوري اطلاعات ، مشتري مداري ، آموزش و ارتقاء دانش به روز بايد سر لوحه كار كاركنان بنادر قرار گيرد .

معاون وزير راه و شهر سازي با اشاره به موضوعات بيان شده در گزارش مدير كل بنادر و دريانوردي استان خوزستان ، بر لزوم پيگيري و بررسي موشكافانه مسائل مطرح شده در فرصت كافي تأكيد و تصريح كرد : هم پاي خريد تجهيزات استراتژيك مدرن و گرانقيمت بايد به آموزش و ارتقاء دانش نيروهاي انساني در بنادر همت گماشت و فرهنگ مشتري مداري ، اكرام و احترام به سرمايه گزاران را مي بايد آموزش و ترويج داد .

سعيد نژاد بر لزوم تغيير و ارتقاي سطح آموزش نيروهاي انساني تأكيد كرده و اظهار داشت : بايد متناسب با تغييرات و هماهنگ با شرايط جديد آموزش ها و دانش به روز را به نيرو هاي انساني در سازمان آموخت .

وي با اشاره به تأكيد وزير راه و شهرسازي در خصوص گسترش فناوري اطلاعات (IT) كه در حكم انتصاب به آن تصريح شده بود ، اظهار داشت : بايد توجه ويژه اي به فناوري اطلاعات و گسترش آن در سازمان بنادر و دريانوردي داشت و سطح و ميزان آن را از سطح فعلي بيشتر ارتقا و گسترش داد زيرا بعضا ديده مي شود هنوز برخي از كار ها به شيوه ي سنتي انجام مي شود .

مديرعامل سازمان بنادر و دريانوردي همچنين موضوع بازار يابي را بسيار مهم عنوان كرد كه بايد همگان به ضرورت آن پي ببرند و روش ها و مكانيسم هاي بازار يابي متناسب با شرايط و اقتضائات موجود را يافته و به كار بست .

انتهاي پيام/

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن