تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819402663




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

براي مشاركت بخش خصوصي نيازمند سرمايه‌گذاري هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: براي مشاركت "بخش خصوصي" نيازمند سرمايه‌گذاري هستيم
عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس در خصوص استفاده از طرح‌هاي حوزه ICT بيان كرد: با حمايت مغزهاي متفكر مي‌توان ايده‌هاي نو را در حوزه ICT پرورش و از آن‌ها براي درآمدزايي استفاده كرد.


نادر قاضي‌پور در گفتگو با خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران با بيان مطلب فوق اظهارداشت: مغز افزارهاي توانمندي در حوزه ICT داريم كه نيازمند حمايت از سوي مسئولان هستند تا با دادن امكانات لازم بتوان از توانمندي آن‌ها براي ارتقاء سطح حوزه ICT كشور استفاده كرد.

وي با اشاره به اينكه از توان داخلي در حوزه سخت‌افزاري استفاده نمي‌شود، گفت: چنانچه از متخصصان داخلي براي تجهيز زيرساخت‌ها در حوزه‌هاي مختلف از جمله مخابرات استفاده كنيم درآمدزايي خواهيم داشت.

وي همچنين به مشاركت و حمايت از بخش خصوصي اشاره كرد و خاطرنشان ساخت: بايد يارانه به بخش خصوصي تعلق گرفته و براي مشاركت در پروژه‌هاي حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات كشور تقويت شوند.

به گفته قاضي‌پور دولت بايد سرمايه‌گذاري لازم را در حوزه‌هاي IT انجام دهد و زماني كه به سوددهي رسيد ادامه كار را به بخش خصوصي واگذار كند.

انتهاي پيام/

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن