تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802699789




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديرعامل شركت فرودگاه‌ها در گفت‌وگو با فارس خبر داداستقبال بخش خصوصي از سرمايه‌گذاري در فرودگاه‌ها و جذب ۳۰۰ ميليارد تومان تا كنون


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديرعامل شركت فرودگاه‌ها در گفت‌وگو با فارس خبر داداستقبال بخش خصوصي از سرمايه‌گذاري در فرودگاه‌ها و جذب ۳۰۰ ميليارد تومان تا كنون
مديرعامل شركت فرودگاه‌هاي كشور با اشاره به تكميل هتل فرودگاهي فرودگاه امام تا پايان سال گفت: حجم سرمايه‌گذاري‌هاي بخش خصوصي در فرودگاه‌هاي كشور با احتساب فرودگاه امام خميني (ره)، بيش از 300 ميليارد تومان است.


محمود رسولي‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس با اشاره به استقبال بخش خصوصي از سرمايه‌گذاري در فرودگاه‌هاي كشور، اظهار داشت: شركت فرودگاه‌هاي كشور طبق فراخواني كه براي جذب سرمايه‌گذار خصوصي انجام ‌مي‌دهد، از همه كساني كه آمادگي دارند در فرودگاه‌هاي مختلف كشور سرمايه‌گذاري كنند، استقبال خواهد كرد.

وي با اشاره به اينكه بخش خصوصي مي‌تواند به روش‌ BOT ‌در سرمايه‌گذاري فرودگاهي ‌حضور يابد، گفت: در حال حاضر شركت‌هاي زيادي براي سرمايه‌گذاري در فرودگاه‌هاي كشور استقبال كرده‌اند؛ پروژه اجرا مي‌شود و و در بازه زماني مشخص، پس از كسب سود منطقي و مستهلك شدن سرمايه، پروژه به دولت و شركت فرودگاه‌هاي كشور تحويل مي‌شود.

مديرعامل شركت فرودگاه‌هاي كشور بيان كرد: شركت فرودگاه‌هاي كشور آماده پذيرش سرمايه‌گذار جهت سرمايه‌گذاري در بخش‌هاي مختلف فرودگاهي نظير هتل فرودگاهي، پاركينگ طبقاتي، بخش‌هاي تجاري و شهر فرودگاهي است.

* تكميل هتل فرودگاهي فرودگاه‌ امام تا پايان سال/ پيشرفت فعلي 75 درصد

وي ادامه داد: طرح ساخت هتل فرودگاهي امام خميني (ره) كه توسط بخش خصوصي از حدود 3 سال پيش آغاز شد، هم‌اكنون در حال اجرا است، بيش از 75 درصد پيشرفت فيزيكي دارد.

مديرعامل شركت فرودگاه‌هاي كشور با بيان اينكه هتل فرودگاهي فرودگاه امام خميني (ره) اعتباري بالغ بر 100 ميليارد تومان مي‌خواهد، اضافه كرد: اين هتل فرودگاهي تا پايان سال به بهره‌برداري مي‌رسد.

رسولي‌نژاد تأكيد كرد: هزينه اجراي هتل فرودگاهي فرودگاه امام خميني (ره) در پيش‌بيني اوليه 70 ميليارد تومان بود اما هم اكنون به بيش از 100 ميليارد تومان افزايش يافته است.

* تعيين مدل اقتصادي شهر زيارتي و شهر فرودگاهي فرودگاه امام

مديرعامل شركت فرودگاه‌هاي كشور اضافه كرد: همچنين در فرودگاه امام خميني (ره)، در بخش پروژه شهر فرودگاه امام و شهر زيارتي، در حال مذاكره با مشاور هستيم تا مدل اقتصادي را مشخص كند.

* سرمايه‌گذاري 300 ميليارد توماني بخش خصوصي در فرودگاه‌هاي كشور

رسولي‌نژاد يادآور شد: حجم سرمايه‌گذاري‌هاي بخش خصوصي در همه فرودگاه‌هاي كشور با احتساب فرودگاه امام خميني (ره) بيش از 300 ميليارد تومان است.

مديرعامل شركت فرودگاه‌هاي كشور با اشاره به اينكه در برخي‌ فرودگاه‌هاي كشور نظير ساري، گرگان، كرمان، ياسوج و شهركرد طرح جامع فرودگاهي تصويب شده و در حال انجام است، افزود: ‌به طور متوسط حدود 20 سرمايه‌گذار بخش خصوصي به طرح‌هاي توسعه‌اي فرودگاه‌هاي كشور وارد شده‌اند و در فرودگاه‌هاي امام خميني (ره)، شهيد دستغيب شيراز، مشهد، اصفهان‌ و اهواز پروژه‌هايي را در دست اجرا دارند.

وي اظهار داشت: در فرودگاه مشهد سرمايه گذار در ساخت CIP فرودگاه طرح داده است و بخش‌هايي از پاركينگ طبقاتي توسط بخش خصوصي در حال ساخت است.

رسولي‌نژاد افزود: در فرودگاه مشهد پاركينگ طبقاتي و توسعه ترمينال‌ها توسط بخش خصوصي در حال اجرا است كه پروژه پنج ساله بوده و امسال سال نهايي پروژه است.

مديرعامل شركت فرودگاه‌هاي كشور اضافه كرد: در فرودگاه شيراز پروژه‌اي به صورت BOT با هزينه‌ 17 ميليارد تومان توسط بخش خصوصي در حال اجرا است. اين پروژه شامل‌ توسعه ترمينال داخلي و پاركينگ طبقاتي فرودگاه است.

رسولي‌نژاد اضافه كرد: سرمايه‌گذاراني كه مايل به سرمايه‌گذاري در فرودگاه‌هاي كشور هستند، مي‌توانند با كسب اطلاع از شركت فرودگاه‌ها، وارد عرصه شده و در قراردادهايي برد برد دوطرفه، توافقات را انجام دهند.

انتهاي پيام/م

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 153]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن