تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى‏آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802476607




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه بدبياري بابك زنجاني در يك روز: از فيلم رقص با دختران تاجيك تا اعترافات رضا ضراب


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: سه بدبياري بابك زنجاني در يك روز: از فيلم رقص با دختران تاجيك تا اعترافات رضا ضراب
انتشار فيلم رقصيدن بابك زنجاني با دختران تاجيك در شبكه هاي اجتماعي كوچكترين بحران بابك زنجاني بود اين فيلم كه در شرايط طبيعي مي تواند اتفاقي معمولي باشد با مواضع ماههاي اخير بابك زنجاني كه خود را بسيجي اقتصادي ناميده و در ماجراي لغو مجوز برج ايران زمين خود را بعنوان حماسه ساز اقتصادي معرفي كرده است ابعاد طنزآميزي يافته است
بازتاب آنلاين- سه بدبياري بابك زنجاني در يك روز: از فيلم رقص بسيجي اقتصادي تا اعترافات رضا ضراب
در حاليكه سايت بازتاب سال گذشته براي نخستين بار با اعلام نام بابك زنجاني از وي در افكارعمومي رونمايي كرد، بابك زنجاني امروز به سوژه دائمي رسانه ها تبديل شده است به گونه اي كه روز گذشته وي دچار سه بحران رسانه اي شد.

به گزارش خبرنگار بازتاب آنلاين، انتشار فيلم رقصيدن بابك زنجاني با دختران تاجيك در شبكه هاي اجتماعي كوچكترين بحران بابك زنجاني بود اين فيلم كه در شرايط طبيعي مي تواند اتفاقي معمولي باشد با مواضع ماههاي اخير بابك زنجاني كه خود را بسيجي اقتصادي ناميده و در ماجراي لغو مجوز برج ايران زمين خود را بعنوان حماسه ساز اقتصادي معرفي كرده است ابعاد طنزآميزي يافته است.
بحران دوم بابك زنجاني مربوط به اعترافات رضا ضراب طرف اقتصادي بابك زنجاني در تركيه است كه چند روز قبل به همراه دهها نفراز چهره هاي اقتصادي وسياسي سطح بالا در تركيه متهم به پولشويي و اقچاق شد وي در زندان در بازجويي هاي خود اعلام كرده كه وي تنها كارمند بابك زنجاني است و بابك رييس وي مي باشد.
اما سومين بدبياري بابك زنجاني رد 24 ساعت اخير عدم اجازه فرود هواپيماي خط هوايي بابك زنجاني با عنوان پواپيمايي قشم ايراست كه پليبس تركيه به دليل پرونده قاچاق وپولشويي زنجاني به اين خط هوايي اجازه فرود در تركيه را نداده است.

به گزارش تارنماي "تودي زمان"، ضرابي كه متهم به پولشويي و قاچاق طلا و تلاش براي دور زدن تحريم‌هاي اقتصادي عليه ايران است، در بازجويي‌هاي خود از "ب.ز" به عنوان رئيس اصلي خود نام برده است. بابك زنجاني، بازرگان ثروتمند ايراني است كه در حال حاضر مديريت هولدينگ سورينت را بر عهده دارد. روزنامه ي "هابر ترك" در گزارشي در رابطه با رابطه ي زنجاني و ضراب نوشته كه بابك زنجاني بسيار خوش شانس بوده كه در جريان بازداشت‌هاي اخير دستگير نشده است.

مكاتبات رايانه‌اي بين زنجاني و ضراب نشان مي دهد كه زنجاني قصد آن را داشته تا براي ديدار با ضراب به تركيه سفر كند. بر اساس گزارش منتشر شده، زنجاني قرار بوده كه با زميني از طريق بيروت وارد آنتاليا شود، اما او سفر خود را بعد از عمليات پليس در تركيه لغو مي كند.

اين روزنامه مدعي شده كه ضراب و زنجاني اولين بار سال‌ها پيش در تبريز با يكديگر ملاقات كردند و ضراب از آن پس براي زنجاني كار مي كرده است. يك تيم مخصوص از دايره ضد قاچاق و مبارزه با جرايم سازمان يافته ي پليس تركيه به مدت يك سال فعاليت‌هاي ضراب و همكاران و اطرافيان او را را زير نظر داشتند. در جريان عمليات مراقبت از فعاليت‌هاي ضراب، شواهدي به دست آمده كه نشان مي دهد زنجاني احتمالاً در راس يك طرح بين المللي قرار داشته است.

بابك زنجاني نام ناشناخته‌اي در تركيه نيست. اين بازرگان ۳۹ ساله مالك شركت‌هاي مختلفي در تركيه است. نام او اولين بار در جريان فروش شركت هواپيمايي "اونور ايرلاين" بر سر زبان‌ها افتاد و شايعه شد كه يكي از شركت‌هاي زنجاني قصد خريد نصف سهام بزرگترين شركت اتوبوسراني تركيه، "اولسون اند واران" را داشته است.

مشاهده فيلم: http://www.youtube.com/watch?v=yBait_tvvxs

نظر شما:
------------

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن