تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رسول اكرم صلى الله عليه و آله گروهى را كه كشت و كار نمى كردند، ديدند و فرمودند: شم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802891798




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اظهارات بابك زنجاني درباره رضا ضراب


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: اظهارات بابك زنجاني درباره رضا ضراب
نام بابك زنجاني پس از برملا شدن فساد گسترده مالي در تركيه بار ديگر سر زبان‌ها افتاده و رسانه‌هاي تركيه مي‌گويند رضا ضراب كه به خاطر پولشويي بازداشت شده، در بازجويي از بابك زنجاني به عنوان «رئيس» خود نام برده است.

به گزارش ايسنا بابك زنجاني در اين خصوص واكنش نشان داده است و طي مطلبي كه در سايت شركت سورينت منتشر كرده، نوشته است: «برخي از اخبار منتشرشده در رسانه‌هاي تركيه در مورد من صحيح نمي‌باشد و لازم مي‌دانم در اين زمينه توضيحاتي را ارائه نمايم.

در فعايت‌هاي تجاري خود كه در حجم غير قابل انكاري صورت مي‌گيرد به جز محدوديت‌هاي خاصي كه نسبت به هموطنان ايراني اعمال مي‌شود هيچ‌گونه محدوديت و بازجويي ديگري صورت نگرفت. تمامي فعاليت‌هاي من در تركيه داراي اسناد و مدارك مي‌باشد و در تركيه هيچ فعاليت غير قانوني انجام نداده‌ام.

از نام‌هاي برده‌شده در بازجويي تنها رضا ضراب را به دليل ايراني‌بودنش مي‌شناسم. با رضا ضراب در تمام عمرم تنها چند دفعه‌اي ملاقات داشتم اما هيچگونه فعاليت تجاري مشتركي انجام نداده‌ايم و از فعاليت‌هاي رضا ضراب هيچ اطلاعي ندارم. حتي نمي‌دانم محل كار ايشان كجاست! اگر هم فعاليت‌هاي غير قانوني انجام داده باشد خودش مسئول است و اين مسئله به من هيچ ارتباطي ندارد.

نزديك به شش ماه است كه از ايران خارج نشده‌ام و هنوز هم در تهران هستم و اين خبر كه قرار است من با رضا ضراب در آنكارا ملاقات داشته باشم، يك دروغ محض است.

من يك فرد مشهور هستم و هر كسي من را مي‌شناسد. به همين دليل سفر من به روش‌هاي غير قانوني يا استفاده من از اسناد جعلي غير ممكن است.

در خبرها از تجارت طلا به‌وسيله هواپيما سخن رانده شده كه اين نوع تجارت تماما قانوني است. من مطابق قوانين از كشور غنا 1500 كيلوگرم طلا خريداري كردم و برنامه‌ام اين بود كه 500 كيلو گرم آن را در تركيه و بقيه آن را در دوبي به فروش برسانم كه در فرودگاه آتاترك مدارك طلاها خواسته شده بود و تا زماني كه مدارك آورده شود، هواپيما از زمين بلند نشد و پس از رسيدن مدارك، هواپيما از تركيه خارج شد. از طرف مقامات تركيه اين قضيه چندين بار از همه نظر مورد بررسي قرار گرفته و هيچ جرمي در مورد من پيدا نكردند.

من رئيس رضا ضراب نيستم و حجم كلي روابط تجاري ما يك در هزار هم نيست و همه آنها در چارچوب قانون صورت گرفته است.

در سال‌هاي اخير تركيه در حال پيشرفت تحت رهبري نخست‌وزير رجب طيب اردوغان، نه‌تنها براي من بلكه براي تمامي صاحبان سرمايه كشورهاي مسلمان به يك قطب مركزي سرمايه‌گذاري تبديل شده است. من به علت اطميناني كه به رهبري و تدبير نخست‌وزير رجب طيب اردوغان داشتم در تركيه سرمايه‌گذاري كردم. نسبت به تركيه به عنوان كشوري كه به سرعت مسير پيشرفت را طي مي‌كند و نخست‌وزير تركيه رجب طيب اردوغان به عنوان يك مسلمان، احساس غرور مي‌كنم.

گروهي كه من صاحب آن هستم شامل 65 شركت است و درآمد ساليانه آن شش تا هفت ميليارد يورو مي‌باشد و من به كارهاي كوچكي كه در خبرها از آن نقل شده است، هيچ احتياجي ندارم. به دست آوردن و حفاظت از ثروت به اين بزرگي از طرق غير قانوني و كنترل‌نشده غيرممكن است. به عنوان يك شهروند ايراني من تاوان محدوديت‌ها و نگاه بدبينانه‌اي را مي‌دهم كه نسبت به ايرانيان وجود دارد. با وجود اينها ارادتم نسبت به تركيه و نخست‌وزير آن رجب طيب اردوغان كه با ايشان از نزديك آشنا نشده‌ام، هرگز كم نخواهد شد و به سرمايه‌گذاري در تركيه ادامه خواهم داد و كساني را كه اين خبرهاي جعلي را در مورد من منتشر مي‌كنند، خوشحال نخواهم كرد.

در خصوص ادعايي كه در مورد من شده هر نوع مدارك و اطلاعات و كمكي از من خواسته شود، آماده همكاري هستم.»

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن