تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزوجل به موسى وحى كرد: اى موسى در هيچ حالى مرا فراموش نكن و به ثروت زياد شاد نش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801629476




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خواهرزاده جلال و شمس آل‌احمد خاطراتش را از اين دو نويسنده منتشر مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: خواهرزاده جلال و شمس آل‌احمد خاطراتش را از اين دو نويسنده منتشر مي‌كند
محمدحسين دانايي، خواهرزاده جلال و شمس‌آل‌احمد از تاليف و تدوين خاطراتش از زندگي اين دو چهره‌ فرهنگي در قالب كتابي با عنوان «دو برادر» خبر داد.

محمدحسين دانايي، خواهرزاده جلال و شمس‌ آل‌احمد در گفتگو با خبرنگار مهر از پايان تاليف و در دست انتشار بودن خاطرات خود در قالب كتابي با عنوان «دو برادر» خبر داد و گفت: اين كتاب شامل خاطرات من از خانواده و شخص جلال‌ و شمس آل‌احمد است كه در يك بازه زماني نزديك به 70 سال روايت شده و در حال حاضر از سوي موسسه اطلاعات در دست انتشار قرار دارد.

وي افزود: من به دليل نسبت خواهرزادگي با جلال و شمس، تمام دوران زندگي‌ام از سال 1325 تا سال 89 كه شمس فوت كرد را آغشته به خاطراتي از اين دو برادر مي‌ديدم كه بالغ بر 70 سال را در بر مي‌گرفت. البته در كنار آن نكاتي را هم از پدر و مادرم در مورد آنها شنيدم كه به خاطراتم اضافه شد. در مجموع مي‌توانم بگويم كه اين خاطرات سير تحولات فرهنگي ايران در يك بازه زماني مشخص را نمايان مي‌كند.

دانايي افزود: اين خاطرات در قالب مصاحبه من با پژوهشگري با عنوان محمدرضا كائيني تدوين شده و پس از اصلاح و تاييد من در قالب كتاب قرار گرفت.

خواهرزاده جلال و شمس آل احمد در پاسخ به سئوالي در مورد ميزان به خاطر داشتن خاطراتش و صحت تاريخي رخدادهاي روايت شده در آن نيز گفت: من بخشي از خاطراتم را كه تا به امروز در ذهنم باقي‌مانده بود، در اين كتاب روايت كرده‌ام و تا جايي كه مقدور بود به صورت جزيي به آن وارد شده‌ام. سعي‌ام اين بود كه آنچه را در خاطرم هست از وجوه مختلف روايت كنم و تا جايي هم كه ذهنم اجازه داد اين كار را انجام داده‌ام.

كد خبر: 2201256

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۳ - ۰۹:۵۸

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن