تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815443989




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبر و مصاحبه


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: خبر و مصاحبه
گودرزي تا آخر فصل خانه‌نشين شد


شهرام گودرزي بازيكن تيم فوتبال مس كه در بازي با پرسپوليس دچار مصدوميت شد، نمي‌تواند تا پايان فصل تيم خود را همراهي كند. دكتر «مداحي» رييس كميته پزشكي باشگاه مس با تأييد اين خبر مي‌گويد:‌«شهرام گودرزي كه در بازي با پرسپوليس از ناحيه رباط صليبي آسيب ديد، تحت معاينات دقيق پزشكي قرار گرفت و پس از انجام آزمايشات ‌ام آر ‌اي مشخص شد كه وي نياز به عمل جراحي دارد و پس از ده جلسه فيزيوتراپي روي پاي وي، گودرزي پاي خود را به تيغ جراحان خواهد سپرد.»
او همچنين تأكيد مي‌كند: «با انجام اين عمل، گودرزي نزديك به 6 تا 7 ماه نياز به استراحت خواهد داشت و بدين ترتيب او بازي‌هاي اين فصل را از دست خواهد داد و تا آخر ليگ اين فصل نمي‌تواند تيم مس را همراهي كند. ديگر مصدوم مس يعني مصطفي شجاعي نيز مراحل درماني خود را طي مي‌كند و هنوز مشخص نيست به بازي بعد مس خواهد رسيد.» گودرزي همچنين مي‌گويد: «احمدحسن‌زاده با سپري كردن دوران نقاهت خود مي‌تواند مس را در بازي هفته‌ آينده برابر تراكتورسازي همراهي كند.»

پس از دريافت كارت قرمز مقابل نفت
اخراج آقازماني از تمرين‌هاي راه‌آهن!

سامان آقازماني در ديدار مقابل نفت تهران به علت دريافت كارت زرد دوم از زمين مسابقه اخراج شد. راه‌آهن در نهايت اين ديدار را با نتيجه 3 - يك واگذار كرد. كادرفني راه‌آهن سورينت تصميم گرفته با توجه به اين موضوع و همچنين محروميت او در ديدار بعدي راه‌آهن مقابل فولاد از حضور او در تمرين‌هاي اين تيم جلوگيري كند.

هواداران به حق انتظار دارند نتيجه بگيريم
رافخايي: هنوز محجوب را نديده‌ايم

سيدجلال رافخايي در مورد وضعيت باشگاه ملوان، در آستانه بازي حساس با پرسپوليس مي‌گويد: «از موقعي كه محجوب مالك باشگاه شده‌ است، از باشگاه حمايت خوبي كرده است و ما بازيكنان و كادر فني هم تلاش مي‌كنيم شرايط تيمي خود را حفظ كنيم. البته ما هنوز محجوب را نديده‌ايم اما زماني كه ايشان سهام باشگاه ملوان را خريدند بخشي از مطالبات بازيكنان را پرداخت كرده‌اند و قرار است به تمرين تيم بيايند تا بازيكنان از نزديك با ايشان آشنا شوند.» او در مورد بازي تيمش با پرسپوليس نيز توضيح مي‌دهد: «نمي‌خواهم در مورد اين مسابقه صحبت كنم، با بازيكنان قرار گذاشته‌ايم بعد از شكست دادن پرسپوليس صحبت كنيم.» اين بازيكن در خصوص اينكه بعد از اولتيماتوم باشگاه به اسكوچيچ ملوان متحول شد، مي‌گويد: «بحث اولتيماتوم نبود، در مقطعي از فصل شرايط باشگاه ملوان خيلي سخت شده بود ضمن اينكه هواداران هم به حق انتظار دارند كه ما نتايج خوبي بگيريم، در نهايت هم با تلاش بازيكنان و همدلي آنها و تدبير كادر فني توانستيم نتايج خوبي در ليگ بگيريم.»

به حمايت تماشاگرانمان احتياج داريم
حاج‌صفي: روي بازي خودمان متمركزيم نه رقبا

احسان حاج‌صفي در حالي براي مصاف با فجر شهيد سپاسي آماده مي‌شود كه تيمش در بازي قبل سه امتياز دلچسب بازي با تراكتورسازي را مال خود كرده است. او درباره تقابل با فجرسپاسي مي‌گويد: «فجر تيم جوان و با انگيزه‌اي است. در بازي رفت مقابل اين تيم نتيجه را واگذار كرديم و در اين بازي بايد آن را جبران كنيم و آنها را شكست دهيم.» او همچنين تأكيد مي‌كند: «از تماشاگران‌مان مي‌خواهيم كه در بازي با فجرسپاسي ما را تنها نگذارند و همانطور كه در بازي با تراكتورسازي به تبريز آمدند و با حمايت خوب‌شان باعث پيروزي ما شدند در اين بازي هم با حضور در ورزشگاه تيمشان را تشويق كنند تا انگيزه ما براي پيروزي دوچندان شود.»
حاج‌صفي با ابراز اميدواري از روند رو به جلوي سپاهان، مي‌گويد: «بايد روي بازي خودمان تمركز و براي رسيدن به پيروزي تلاش كنيم. ما نبايد به نتيجه‌اي كه رقباي‌مان مي‌گيرند، توجه داشته باشيم. اگر بتوانيم بازي‌هاي خودمان را ببريم مطمئنا حريفان‌مان امتياز از دست خواهند داد و آن موقع مي‌توانيم در رده‌هاي بالاي جدول قرار بگيريم.»

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن