تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820425855




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجمع باشكوه عزاداران اربعين درتهران


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: تجمع باشكوه عزاداران اربعين درتهران
معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران از راهپيمايي 14 كيلومتري عاشقان اباعبدالله از ميدان امام حسين(ع) تا حرم حضرت عبدالعظيم حسني در روز اربعين خبر داد.
شهرنوشت: سيد محمدهادي ايازي با بيان اينكه برنامه راهپيمايي اربعين امام حسين(ع) از ساعت 7 صبح امروز با حضور خيل عظيمي از تهراني ها آغاز شد، افزود: امروز از ساعت 6 صبح مردم به تدريج در ميدان امام حسين(ع) جمع شدند و راس ساعت 7 صبح با تلاوت آياتي از قرآن كريم و مداحي حاج آقا سازگار و سيد مهدي حسيني، عزاداري اباعبدالله ادامه پيدا كرد.

معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران در ادامه اضافه كرد: تا ساعت 7:45 عزاداران بي شماري كه در پيش از نيمي از ميدان امام حسين(ع) حضور يافتند، به سمت ميدان شهدا و از آنجا به طرف ميدان خراسان، ميدان شوش، خيابان فداييان اسلام و در نهايت شهر ري و حرم حضرت عبدالعظيم حسني حركت كردند.

وي با اشاره به اينكه اين برنامه با حمايت معاونت اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران و با همكاري بسيج شهرداري برپا شده بود، خاطر نشان كرد: در اين راهپيمايي گروهي مردمي شكل گرفت كه تنها به خاطر امام حسين(ع) و همپاي زائراني كه طي چند روز گذشته از نجف تا كربلا را راهپيمايي كردند، حضور يافتند.

ايازي با اشاره به اينكه اين راهپيمايي براي نخستين بار از ميدان امام حسين(ع) آغاز شد، ادامه داد: با توجه به استقبال مردم تهران، در سال هاي آينده نيز اين برنامه و راهپيمايي در دستور كار شهرداري تهران قرار خواهد گرفت.

معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران اضافه كرد: ايستگاه هاي صلواتي نيز در مسير راهپيمايي عزاداران حسيني برپا شده بود.

وي با اشاره به برنامه ديگري كه از ساعت 9:30 صبح امروز در ميدان امام حسين برپا شد، گفت: اجتماع بزرگ عزاداران حسيني در اربعين اباعبدالله در مسجد امام حسين با همكاري هيئت رزمندگان اسلام با حضور ذاكرين اهل بيت همچون حاج سليم مودن زاده اردبيلي، حاج داود عليزاده و حاج مرتضي طاهري و سخنراني نايت رييس مجلس شوراي اسلامي حجت الاسلام ابوترابي و حضور هيات هاي عزاداري شهرستاني همچون هيات ديلم كه از بندر ديلم به ميدان امام حسين آمده بودند، با برگزاري با شكوه نماز جماعت توسط حجت الاسلام ابوترابي ادامه پيدا كرد.

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن