تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802361896




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون فرهنگي، پژوهشي، آموزشي سازمان تبليغات اسلامي استان قزوين: اربعين بزرگترين تجمع شيعيان و مسلمانان در جهان


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: معاون فرهنگي، پژوهشي، آموزشي سازمان تبليغات اسلامي استان قزوين: اربعين بزرگترين تجمع شيعيان و مسلمانان در جهان
معاون فرهنگي، پژوهشي، آموزشي سازمان تبليغات اسلامي استان قزوين گفت: اربعين به بزرگترين تجمع شيعيان و مسلمانان در جهان نبديل شده است.


حجت الاسلام عباس نظري معاون فرهنگي، پژوهشي، آموزشي سازمان تبليغات اسلامي استان قزوين در گفت و گو با خبرنگار برنا گفت: بزرگترين كنگره شيعه در روز اربعين است كه ميليون‌ها نفر از سراسر جهان با جمع شدن در كربلا اين روز مقدس را به عزاداري سيد الشهدا(ع) مي‌پردازند.

وي با اشاره به اين كه برخي با بهانه‌هاي واهي اين حركت‌ها را كاري ناپسند مي‌دانند گفت: امام حسين(ع) در دوران خود هرچه داشتند و همه توان خود را در راه اسلام و دين خدا هزينه كردند امروز هم اگر همه آنچه كه جامعه شيعه دارد براي سوگواري اين امام بزرگوار هزينه كند باز هم كاري نكرده‌ايم.

نظري گفت: همان طور كه پيامبر اكرم(ص) فرمودند براي امام حسين(ع) شوري و حرارتي در دل‌هاست كه هيچگاه خاموش و سرد نمي‌شود امروز ما در جامعه مي‌بينيم كه دشمن هر چقدر هم كه با تهاجم فرهنگي سعي در كمرنگ كردن باورهاي مردم دارد بازهم موفق نمي‌شود چرا كه اين شور و حرارت را خدا در دل‌هاي مردم نهاده است.

اين كارشناس امور مذهبي وديني خاطر نشان كرد: دشمن از همين مي‌ترسد از اين كه مردم در اين كنگره بزرگ دور هم جمع شوند و صدايشان به همه دنيا برسد صدايي كه واحد و يك دست از امامي مي‌گويد كه در راه مبارزه با ظالمان زمان و رسيدن به حق از همه چيز خود گذشت.

معاون فرهنگي، پژوهشي و اجتماعي سازمان تبليغات استان قزوين در بخش ديگري از اين گفت وگو اذعان داشت: هر ساله مي‌بينيم دشمن با روش‌هاي مختلف با بمب گذاري‌ها و هر روشي كه به ذهنشان مي‌رسد سعي مي‌كنند در اين روز مشكلاتي را براي زائران به وجود بياورند ولي با همه اين‌ها مي‌‍بينيم هر ساله بر تعداد زائراني كه با پاي پياده راهي حرم سيد الشهدا(ع) مي‌شوند بيشتر و بيشتر مي‌شود.

وي با اشاره به اين كه سال گذشته نزديك به 7 ميليون نفر از سراسر دنيا در اين كنگره عظيم شركت داشتند اظهار كرد: امسال نيز پيش بيني مي‌شود بيش از دو برابر جمعيت سال گذشته در اين حركت عظيم شركت داشته باشند.

حجت الاسلام نظري موفقيت‌هاي امروز ايران را مديون پاسداشت خون شهداي كربلا دانست و گفت: مسئول ميز ايران در امور خارجه آمريكا اخيرا خود گفته است كه همه برنامه‌ريزي‌ها و اهدافي كه ما براي ايران ترسيم مي‌كنيم در ماه محرم و صفر خنثي مي‌شود حتي آنها نيز به اهميت اين ماه و اشك ريختن پير و جوان ما كه سبب جلاي دل مي‌شود نيز رسيده‌اند.

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 218]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن