تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مؤمن! به تحقيق اين دانش و ادب بهاى جان توست پس در آموختن آن دو بكوش كه هر چه بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801489171




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئول دارالقرآن كريم سازمان تبليغات اسلامي استان مركزي:نخستين دوره تربيت مدرس تجويد قرآن در استان مركزي برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مسئول دارالقرآن كريم سازمان تبليغات اسلامي استان مركزي:نخستين دوره تربيت مدرس تجويد قرآن در استان مركزي برگزار مي‌شود
مسئول دارالقرآن كريم سازمان تبليغات اسلامي استان مركزي از برگزاري نخستين دوره تربيت مدرس تجويد قرآن در استان خبر داد.


حجت‌الاسلام والمسلمين رضا شفيعي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراك اظهار داشت: دارالقرآن كريم سازمان تبليغات اسلامي استان مركزي پس از برگزاري سه دوره تربيتي مدرس روخواني و روان خواني قرآن كريم اقدام به برگزاري نخستين دوره تربيت مدرس تجويد قرآن كرده است.

وي تصريح كرد: اين دوره ويژه افرادي است كه گواهي‌نامه مربوطه را داشته و در آزمون ورودي موفق به كسب حداكثر امتياز لازم شوند.

مسئول دارالقرآن كريم سازمان تبليغات اسلامي استان مركزي با بيان اينكه شركت كنندگان در اين طرح همچنين بايد شرايط لازم را از نظر اخلاقي، اجتماعي و علمي داشته باشند، گفت: علاقمندان به مدرسي رشته تجويد بايد براي ثبت‌نام به سازمان‌ تبليغات اسلامي مراجعه و تا اول بهمن ماه نسبت به ثبت‌نام خود اقدام كنند.

شفيعي در بخش ديگري از سخنان خود از آغاز ثبت‌نام از علاقمندان به شركت در دوره‌هاي تربيت معلم قرآني خبر داد و بيان كرد: دوره‌هاي تربيت معلم به منظور شناسايي نيروهاي متعهد و تربيت آنان به منظور تدريس در دوره‌هاي آموزش قرآن كريم و روشمند كردن آموزش قرآن در رشته‌هاي روخواني، روان خواني، تجويد، صوت و لحن، مفاهيم پيش‌دبستاني و حفظ قرآن كريم برگزار مي‌شود.

به گفته وي ثبت‌نام كنندگان علاقمندان به شركت در اين دوره‌ها مي‌توانند براي مراجعه به ادارات دارالقرآن تبليغات اسلامي مراجعه كنند.

مسئول دارالقرآن كريم سازمان تبليغات اسلامي استان مركزي ادامه داد: 15 دوره ويژه شركت كنندگان دوره‌هاي تربيت معلم قرآني پيش‌بيني شده كه بيش از 300 نفر در اين دوره‌ها پذيرفته خواهند شد.

انتهاي پيام/87005/ر20

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن