تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى يابد، رقّت قلب پيدا مى كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818875963




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال دولت ازپيشنهاد بودجه اي نمايندگان


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: استقبال دولت ازپيشنهاد بودجه اي نمايندگان
عضو كميسيون عمران با بيان اينكه نمايندگان به تخصيص اعتبارات عمراني به پروژه‌هاي بالاي ۸۰ درصد در بودجه سال ۹۳ انتقاد دارند، گفت: آقاي نوبخت عنوان كرد دولت از پيشنهادات نمايندگان در بحث اعتبارات عمراني بودجه استقبال مي‌كند.
فارس: مهرداد لاهوتي نماينده مردم لنگرود در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به جلسه امروز كميسيون عمران مجلس گفت: با حضور معاون برنامه‌ريزي دولت در جلسه امروز كميسيون عمران فصل بودجه عمراني لايحه بودجه سال 93 مورد بحث و بررسي قرار گرفت و نمايندگان نقطه‌نظرات و انتقادات خود در اين باره را مطرح كردند.

وي افزود: معاون برنامه‌ريزي رئيس‌جمهور در اين جلسه عنوان كرد كه بضاعت براي پروژه‌هاي عمراني تا حد موجود است و اگر نمايندگان پيشنهادي در اين باره دارند دولت استقبال مي‌كند.

عضو كميسيون عمران مجلس اظهار داشت: نمايندگان در انتقاد به تخصيص اعتبارات عمراني بودجه سال 93 به پروژه‌هاي بالاي 80 درصد عنوان كردند كه عمده اين پروژه‌ها در استانهاي برخودار قرار دارد و تخصيص اعتبارات عمراني بودجه سال 93 به اين پروژه‌ها نيز بار ديگر توجه به اين استانها و بي‌بهره ماندن ساير استانها را در پي خواهد داشت و اين معيار نبايد تنها معيار و ملاك تخصيص اعتبارات عمراني بودجه سال 93 به پروژه‌هاي نيم‌تمام عمراني باشد.

لاهوتي خاطرنشان كرد: در ادامه جلسه نيز مسئولان وزارت راه و شهرسازي با حضور در جلسه كميسيون به ارائه گزارشات و پيشنهادات بودجه‌اي خود پرداختند و دستگاه‌ها مي‌توانند تا روز چهارشنبه هفته جاري پيشنهادات خود را به كميسيون ارائه كنند.

وي ادامه داد: پيشنهادات ارائه شده به كميسيون تا يكشنبه يا دوشنبه هفته آينده در كميسيون مورد بررسي قرار مي‌گيرد و به كميسيون تلفيق ارائه خواهد شد.

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن